Recenze (231)
Frigo jako Sherlock Holmes (1924)
Ten koniec ma dostal.
Rio (2011)
Tuctový animák, len ten Eisenbergerov hlas ma strašne rozčuľuje.
X-Men: První třída (2011)
Awesome. Awesome. Super awesome (zbožňujem Wolverina).
Gnomeo & Julie (2011)
Kam chodia na tieto nápady.. A nehovorte mi, že k Shakespearovi.
Hlavně nezávazně (2011)
Prvá hodina skvelá zábava, potom bežné vzťahové nudné záležitosti, celkový výsledok krásne 4*, čo je na romantické komédie skutočne special. Takže s filmom spokojnosť a chcem takú tortu, čo dostal Ashton k narodkám.
Hezké vstávání (2010)
Keby Harrison skutočne robil ranné správy, tak by som si možno aj privstala (čo je pre mňa skutočne nezvyklé).
TRON: Legacy 3D (2010)
Čo Vám poviem. Orgazmické stavy pri vizuáli, hudbe a Jeffovi. A príbeh tiež nebol na zahodenie.
Šaráda (1963)
Štvrtú hviezdičku dávam len kvôli výrazu Caryho Granta na konci.
Království - Série 2 (1997) (série)
Ferdinand :-(
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Takto,... aby ste to všetci chápali. Norman Lovett ako Holly je Boh komikov.