Recenze (231)
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Celkom fajn jednohubka, myslim, ze by si zasluzila aj lepsie hodnotenie. Jedine, co bolo naozaj, naozaj zle, je Elizabeth Banks. Neviem ci si to pomylila s parodiou?
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Ja neviem, kazdemu sa viac pacil druhy diel, ale ja som sa viac bavila u prveho, ktory mi silno pripominal Cabin in the woods. Jednotka mala nejaku atmosferu, trochu hororu sem a tam, druhy diel bol len akcna crazy komedia.
Srbský film (2010)
Why did I watch it?!
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
A kniha je ešte o niekoľko levelov lepšia. Proste parádička.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Skoro som sa pri tej baby scéne ku koncu rozplakala. Smutné. A z mojej strany relatívne spokojnosť, Ressurection sa u mňa s trojkou umiestnila na rovnakom mieste.
Milenec z vesmíru (2013) (seriál)
Ten moment, keď sa jej brat dotkol jeho prsta a la E.T. Priceless.
Monaco Forever (1984)
Za Van Damme. Je NÁDHERNÝ.
Him & Her (2010) (seriál)
Zaujímavé ako je tento seriál neznámy a zároveň podhodnotený tu na čsfd. Len sa pozrite na imdb hodnotenie pre posúdenie. Opäť jeden z tých trochu vulgárnejších britských sitcomov odohrávajúcich sa na jednom mieste (Royle Family, Fawlty Towers, How not to live your life, Friday Night Dinner). Pobaví.
Outnumbered (2007) (seriál)
Súhlasím s komentárom Zbyisek, bohužiaľ som však videla len jednu časť. 30-minútová epizóda založená výsadne na dialógoch medzi rodičmi a deťmi ubieha ako večnosť. Možno len treba vidieť viac epizód a človek si zvykne, ale skutočne sa mi tomu nechce venovať čas.
Don Jon (2013)
Veľmi sympatická komédia, ale záver vyzerá utrhnutý. Niečo tomu chýba.