Recenze (4)
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Skvělé! Krajní meze jen o 100% lepší. Z tohoto seriálu jsem naprosto nadšený. 4x05 je má srdcovka... Příběhy jsou vypointovány jeden lépe než druhý. První díl mne dostal a tak už to bylo i u všech ostatních.
Počátek (2010)
Celý film mne uchvátil. Místy možná lehce překombinované. Ovšem vždy se dalo zorientovat. Závěr mne dostal. Co dodat...
Za hranou možností (2018)
Zajímavý film. Kombinace Počátku a Dannyho parťáků. Místy splácáno vše dohromady. Pár nesmyslných nelogičností. Škoda. Ovšem efekty super, rozhodně milé překvapení.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Pro mě osobně lepší než Harry Potter. Sympatická fantasy. Milé herecké výkony a super efekty.