Poslední recenze (22)
Smrtelné stroje (2018)
Shrike ~ Ten to rozjel! Díky němu jsem se bavil. To loučení bylo fakt smutný :(
Lion (2016)
Musím dát za 5 hvězd. Po pár dnech od zhlédnutí jsem si pustil trailer a jdu do kolen. Malý Sunny Pawar je fakt frajer a věřil jsem mu snad každou vteřinu, kterou v tomto filmu zahrál. Nedá se to nijak popsat. Tohle člověk musí vidět!
Cesta bez návratu (2017)
Tohle asi nikdy víc. Deprese. Všechno špatně!