Recenze (81)
Fresh (2022)
Sebastian je top ! Uloha psychopata mu uplne sadla .
Matrix Resurrections (2021)
Trošku dlhší začiatok a dlhší rozbeh ale mne sa to ako zakončenie páčilo viac ako trojka .
Cruella (2021)
Prekvapilo ma to v dobrom
Jen vraždy v budově - Kluk z 6B (2021) (epizoda)
V tejto casti sa toho vela odhali … skvela cast ako vsetky uz sa tesim na dalsiu . 🙂
Jen vraždy v budově - Kdo je Tim Kono? (2021) (epizoda)
Namotala som sa na to je to skvele ❤️😃
Jen vraždy v budově - Opravdový zločin (2021) (epizoda)
Počas prvej časti som rozmýšlala kam sa zo uberá ale v zavere ma to dostalo…. Pokracujem a neviem sa dockat ked si pustim dalsiu cast
Sebevražedný oddíl (2021)
Ta hviezdica fakt 🤣
Coco (2017)
❤️
Totem (2017)
Boze to je blbost 🤦🏼♀️
Enola Holmesová (2020)
Perfektne . Nevedela som co od toho ocakavat ale pecka a dufam, ze bude dalsi film .