Recenze (126)
Chappie (2015)
No, na to že jsem milovník sci-fi a líbí se mi snad pomalu všechno, tak toto mě vůbec nechytlo. Jakože nápad dobrej, ale asi by se mi víc líbilo, kdyby to zasadili do jiné dějové linie. Tohle bylo takový kýčovitý přeplácaný, nevím... prostě dvě hvězdy mě to nudilo.
Ex Machina (2014)
Wow, ano, pecka s výborným koncem.
Nemrkej (2014)
Jak už tu bylo zmíněno, chování postav předvídatelné, ale jinak mysteriozní atmosféru uvařili z toho co dům dal. Udrželo mě to až do konce, takže dobré tři hvězdy.
Neutečeš (2014)
Doprdele co to bylo? Tak tomuhle fakt nevím co dát za hodnocení. Když na to mrknu z pohledu dnešních hororů tak to byla uplná sračka. Když na to kouknu jako na starej total B horor - k čemuž by mi seděla i ta hudba - tak jako pecka. Tak co teď? Jinak ten nahej chlap na střeše bráku mě totálně rozsekal a začala jsem se chlámat na celý kino...
Rezistence (2015)
Knížky jsem četla a na film se těšila, ale jsem trochu zklamaná. Jednak nezabili Jeanine, pak jsem se těšila jak Tris veme kudlou Erika - to tam též nebylo. I ty dialogy byly nějak debilní a zkratkovité. Jednička podle mě byla líp zrežírovaná. No uvidíme co trojka. Jestli bude.....
Kingsman: Tajná služba (2014)
Akční komedie moc nemusím, ale dobře jsem se bavila, takze 4 * určitě dát můžu.
Padesát odstínů šedi (2015)
Já jsem od toho filmu neměla žádný očekávání a lístek jsem měla zadarmo - jinak bych na to asi nešla a spíš se na to podívala někdy doma. Knihu jsem nečatla a ani po tom netoužím, protože romány nejsou uplně můj žánr a podle mě je lepší sex provozovat než o něm číst. Nicméně film mě docela mile překvapil, protože ve finále nejde zas tak o to, že to je úchylný jako o podstatu příběhu. Jo první třičtvrtěhodiny to na mě působí jako novodobá popelka s trochu víc úchylným princem. Nakonec se ale ukáže, že jde spíš o princovo psyché a vztahy - tak proč ne... Film je udělanej decentně, nepůsobilo to na mě přehnaně, a sexuálních scén bylo tak akorát. V knize je to prý víc a víc do podrobna a víc nechuťáren, což asi ani nemám potřebu číst. Ale určitě se podívám i na další díly abych věděla jak to dopadne.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Tak toto se fakt nepovedlo, zápletka vo hovně a jak psal Enšpígl - kamera byla příšerná. Nebo teda mně tento styl fakt nevyhovuje. V průběhu se to dalo, ale u akčních scén hrůza, no možná by bez toho byly málo akční. Dle mého opět zase jeden snímek co šel zbytečně do kin. Naštěstí se můžu uklidňovat tím, že jsem alespoň vytáhla paty z baráku za trochou kultury...
Pohádkář (2014)
Pro mě film vhodný spíš rovnou do tv, litovala jsem vstupenky za kino...
Zmizelá (2014)
Snad nejlepší thriller co jsem kdy viděla.