Poslední recenze (39)
Miluj mě, prosím (2004)
Tak teď je ta stupnice hvězdiček pro mě trošku nerozhodná. Nevím jak přesně tenhle film vystihnout. V první polovině trošku romantický cajdák, který se chvílemi trošku vleče. Ovšem ve druhé polovině nastává obrat o 180 stupňů. Velice dobře zřežírované romantické drama. Je fakt že to bylo hodně čitelné ale tak už to býva, ovšem pojetí na výbornou. V tomto žánru velice než nadprůměrné, řekl bych až vyjíémečné. V celkovém hledisku vice než jen dobré. Hezky strávene nedělní odpoledne...
30 dní dlouhá noc (2007)
Abych řekl pravdu, čekal jsem od tohoto filmu mnohem více. Sice to je pěkně a poměrně záživně udělaný horor o upírech na okraji divoké Aljašky, přesto mi v celém filmu chybělo trochu více šťávy, napěťí a děsivých momentů. Závěr mě taky moc nebral. O kousek nadprůměrný americký vyvražďovák s velice působivým ztvárněním a celkovým provedením. Myslím, že stojí za to se kouknout i když díru do světa neudělá.
REC (2007)
Tak takhle jsem se už hodně dlouho nebál.. Pocit strachu, napětí a děsu na mě působí ještě teď. A to jsem si myslel, že žánr hororu je na obrovksém ústupu. Světlá vyjímka potvrzuje pravidlo. Zkraje nudný rozjezd, ovšem vyvažuje masáž na nervy ve druhé polovině. Rec určitě není pro slabé nátury, je to totiž dost dobrý a silný nářez..V tomto žánru rozhodně five stars....