Poslední recenze (1 489)
Priscilla (2023)
Totálne indoor film, "inscenácia".......... začiatok celkom zaujímavý, ale akonáhle začal byť život Priscilly nudný a problematický, tak rovnako nudné a nepríjemné to bolo aj sledovať. To bol zrejme psychologický zámer. Moja chyba že som to začal sledovať, aj to len kôli Cailee. Ona je asi jediné pozitívum toho nezáživného ponurého dokumentárneho filmu lol. Za ňu dávam o 1* naviac, ináč by to bolo za dve! "angry face"
Shiti Hanta (2024)
Súboj s BDSM woman bol ssso good, to bol skutočný finálny súboj. ♥ :) Škoda že cica mica potom vybuchla, tss :( .................. Toho spomaleného Wicka by ste tu nemali spomínať, ugh, to už radšej Nea, vtedy bol Reeves ešte mladý a rýchlejší.
MR-9 (2023)
Prvé hodnotenie tu je od M-Tea a film sa volá MR-9, je to náhoda? x'D
Poslední deníček (2)
stephy qi
pridať Stephy Qi (Manhunt) k obl. herečkám