Recenze (34)
Elita - Série 5 (2022) (série)
Prvních pár dílů mě moc nebralo, ale druhá polovina je ,,jízda” a to doslova. Tak trochu mejdánek. Hrozně se mi líbí ty jejich party, kde se všichni zfetujou tak, že normálního smrtelníka by to poslalo do kóma. Ráno pak jdou normálně do školy na pololetní písemku jakoby nic. Asi nějaká superschopnost. Pátá řada je hodně gay a to jako opravdu hodně. Nemám nic proti, ale už i na mě tam toho bylo moc. Isadora mě vyloženě vytáčela, její představitelka Valentina Zenere ji hraje skvěle. Taková ta zazobaná znuděná barbie, který chceš dát flákanec smradlavým hadrem po vytírání veřejných hajzlíků. No nakonec si nafackovala sama. Omar je taky trochu na ránu tentokrát. Ten otevřený konec, kdy prostě nevíš, jestli je nejmenovaná postava v pánu nebo to rozchodil, mě teda namíchnul. Pořád mě baví jejich styling a móda, to je opravdu pokoukáníčko. Rozhodně se Elite drží pořád vysoko na mém žebříčku. Těším se na pokračování, kterého se snad brzy dočkáme. Moje tajné přání je návrat Andera s Guzmánem.
Masakr mikrovlnnou troubou (1983)
Odpad je pro tento počin ještě lichotka...
Láska ve spektru (2019) (pořad)
Úžásný projekt. Je to zábavné, milé a hodně k zamyšlení. Strašně mě to dojímalo a zjistila jsem, že vlastně řešíme při seznamování a ve vztazích, úplné kraviny. Tady je krásně vidět, jak si nevážíme toho, co máme, a že to na cestě za láskou může být mnohem, mnohem komplikovanější, než si vůbec dokážeme představit.
Game of Death (2017)
Hrozně by mě zajímalo, jak ta hra dokázala, že na základě jediný kapky krve, nechala postupně vybouchnout postupně skoro všem hlavu. To jsem se teda bohužel ale nedozvěděla. Jinak mi to přišlo spíš jako komediální vyvražďovačka. A jelikož ani jedno z těch dětí nebylo nijak sympatické, tak jsem jim neměla ani chuť fandit. Prostě banda znuděných děcek, co se poslala na vlastní jatka.
Hvozd (2015)
Občas se bohužel stává, že něco, co vypadá na začátku tak slibně, se pomalu ale jistě promění v úplnou blbost. A to je přesně tento případ. Ke konci už jsem se tomu spíš smála, jak to bylo stupidní.
V pasti (2018)
Nedokážu se rozhodnout, co mě nudilo víc, jestli V pasti nebo Tiché místo. Těžká volba.
Všechno nejhorší (2017)
Vytáhla bych to z kategorie horor a thriller, ale jako mysteriózní komedie to rozhodně obstálo. Nasmála jsem se u toho až až.
4x4 (2019)
Originální výtvor a příjemné překvapení. Hlavní postavě teda jako moc nefandím, když si vezmu, že je to vlastně hnusnej chmaták, co by si zasloužil useknout obě ruce. Takže si řikáš ,,dobře ti tak ty šmejde". Sláva tomu, co vzal spravedlnost do vlastních rukou.
Sputnik (2020)
Totální vykradačka filmu Život, ale na Rusáky dobrý. Vydržela jsem to dokoukat až do konce.
Šelmy (2018)
Nudou sem si u toho málem začala pojídat vlastní prsty....ztráta času.