Recenze (131)
Polární expres (2004)
Americká přeslazená pohádka, spíš muzikální. Příběh klasický, ale přesto dobře zpracovaný. Prostředí Severního pólu bylo pěkné a i docela realistické. Jedna z těch průměrných vánočních odpoledních pohádek. 60%
Wonder Woman (2017)
Bohužel nejhorší DC. Sice se mi líbil začátek se Stevem a Amazonkami, ale čím dál to šlo, tím více to bylo překombinované, bylo tam i spoustu chyb z hlediska vizuálních efektů, ale aspoň že závěr neosladili. 60%
Narcos - Bossí strategie (2017) (epizoda)
Bohužel jsem si myslel, že se toto stane. Slabší epizoda na rozjezd, i po tříměsíční pauze od Narcos. Sice se nám otevírá prostor na zajímavé dějové linky, ale akce v tomto díle moc nebylo. 80%
Nejsilnější hlas - 2015 (2019) (epizoda)
Wow! Brutální díl. Roger už vypadá hooodně špatně a Gretchen toho využívá. Příští epizoda bude hustá. 98%
Nejsilnější hlas - 2012 (2019) (epizoda)
Asi zatím nejslabší díl, teď mi ten skok o 4 roky vadil. Po jedněch volbách další. 79%
Narcos - Los Pepes (2016) (epizoda)
Konec Pabla Escobara se blíží a tvůrci to dávají jasně najevo stupňováním tempa. Nejlepší byla ukázka, že nikdo nesmí ani do kostela, protože by to mohlo přinést smrt některého člena rodiny. 95%
SpongeBob v kalhotách - Extreme Spots/Squirrel Record (2012) (epizoda)
Polovina dílu s rekordy mě hodně bavila. U první půlky mi ovšem přišlo, že tvůrcům došly nápady a jen ukazovali extrémy od činností, které dělali Patrick se Spongebobem. 80%
Nejsilnější hlas - 2008 (2019) (epizoda)
Epizoda hodně zaměřená na dezinformace. Skok o 7 let mi vůbec nevadil. 90%
Narcos - Nepřátelé mého nepřítele (2016) (epizoda)
Tempo i po minulém dílu nepolevilo, což se mi ulevilo. 88%
SpongeBob v kalhotách - Houba, co si vymýšlí / Supermořec vs. Spongebob (2007) (epizoda)
První polovina dílu se mi líbila, takový normální díl a kámen, nůžky, papír na konci pobavily. Druhá část dílu je o Planktonově schopnosti/neschopnosti. 85%