Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Prvá séria je len vysoko nadpriemerná príprava na niečo... famózne, fenomenálne, dokonalé, ...
Hrdinové (2006)
Od LOSTu ma žiaden seriál nepriklincoval každý týždeň do kresla! Dokonca ani taký fenomén ako napr.: Prison Break. Podarilo sa to až famóznym HEROES. Snáď každý z nás občas zatvorí oči a predstaví si, že aj on oplýva výnimočnými schopnosťami. Na snívaní nie je predsa nič zlé, nie je tak?:-)
Frasier (1993)
Niektoré dobré, niektoré veľmi dobré a väčšina perfektných častí! Tento seriál milujem už od detstva. Úžasný kultivovaný humor so skvelým Kelsey Gramerom. Ale aj tak... NILES CRANE RULEZ!
Ztraceni (2004)
Sprvoti som tento seriál ignoroval a unikla mi pilotná časť a pár prvých častí. Dodnes to ľutujem!
Simpsonovi (1989)
Neprekonateľný seriál, ktorý upúta naozaj každého. Od mojho 6 ročného brata, cez 18 ročného mňa až po moju 45 ročnú matku. Perfektné!
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Přátelé (1994)
Takmer neprekonateľný seriál. Preto "takmer", lebo HIMYM...
Courage the Cowardly Dog (1999)
Bezpochyby najlepšia a najvtipnejšia rozprávka z Cartoon Network.
Hranice nemožného (2008)
Horlivo očakávam poslednú časť. Ak zaujme, tak pribudne ešte jedna hviezdička.
Na doživotí (2007)
Takú úžasnú konšpiráciu odpáliť len v posledných troch častiach prvej série... Hriech!