Recenze (23)
Zombieland (2009)
Mám veľmi rada filmy o zombie a tento je hlavne hororovo-zábavný. Nemám moc rada krvavé horory, ale tento sa mi páčil. Herci sú veľmi sympatický.
Papírová města (2015)
Zo začiatku skoro do konca ma tento film bavil, ale nepáčil sa mi koniec, pretože som si myslela že to inak dopadne a pre mňa ten film nemal až taký dobrý dej.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Tento film bol naozaj dobrý, pretože bol veľmi fantasy čo mám veľmi rada a bolo to aj celkom strašidelné. Bola tam aj láska, ale film je dosť náročný na pochopenie, preto od neho nemôžte spustiť oči a bol trochu dlhší čo mi ale nevadilo a preto som mu nemohla dať menej ako 5*.