Recenze (558)
Requiem pro panenku (1991)
Je pro mě záhadou, že tento skvost natočil stejný pan Renč, jenž v posledních letech zásobuje tuzemský filmový průmysl různými romány a jinak mozek likvidujícími sračkami... Hodně slušná záležitost - 80%.
Ledová archa (2013)
Pořádně mrazivé železniční porno!!! Nápad vměstnat zbytek lidstva do pár kupéček a nechat je do nekonečna jezdit po jedinné sjízdné koleji (ještě, že trať nevede přes naší republiku - to by lidé pomřeli kvůli neustálým výlukám a jiných omezeních hned při první projíždce) je skvělý nápad a já s napětím čekal co bude v dalším a dalším vagóně. Naprostá spokojenost a dávám s čistým svědomím búra - takhle má vypadat postapo.
Tři vteřiny (2019)
Opravdu precizně natočená žánrovka, ve které navíc exceluje Joel Kinnaman - tady se rozhodně nudit nebudete, 75% a doporučuji.
Blood Quantum (2019)
Dokud má chlap své nádobíčko na místě, má proč žít. A jaké z toho plyne ponaučení?? Před kuřbou v zombie apokalypse proveď osobě, jež tě má orálně uspokojit, důkladnou osobní prohlídku - 40%.
Chata (2019)
V tomto snímku hraje prim napětí a je to perfektní ukázka, že se solidní horor dokáže obejít bez hektolitrů krve a ohraných lekaček. Víceméně jsem spokojen a vyplatilo se téměř roční čekání. Škoda jen toho závěru - celou dobu jsem se těšil na vyvrcholení a najednou finito, takže toto překvapivé zakončení se podepsalo i na mém výsledném hodnocení, které se zastavilo na slušných 60ti procentech, ale i přes to mohu tento zajímavý kousek doporučit.
Vražedná modř (2018)
Tady není prostor k diskuzi, protože z těch záběrů jsem měl husí kůži - opravdu pěkný dokument, který splnil mé očekávání.
Kontraband (2012)
No jo, průser rodiného příslušníka se nedá přehlížet a když je to navíc brácha Kate Beckinsale?? Tady není co řešit, takové holčině se holt musí splnit vše, co jí jen jde na očích vidět a že se o to v tomto případě postaral Mark Wahlberg, je jenom dobře. Kontraband je dobře natočený akčňák, který je sice průhledný jako tanga dolarové striptérky, ale v žádném případě nenudí - prostě krapet nutných keců a jde se na věc.
Mother's Day (2010)
Není lepší dárek k narozeninám, než příjemná sešlost s jemným nádechem teroru. Mother's Day je pro mě opravdu příjemným překvapením a já se skvěle bavil. Rebecca De Mornay byla v roli matky famózní, její dva úchylní synáčci jí skvěle doplňovali a ta hudba k tomu!!! Navíc nápad, kdy postupně přibývají mrtvoly na obou stranách jako při nervydrásající šachové partii tomu všemu dodal patřičnou šťávu a kdyby intenzita brutality byla ještě krapet vyšší, dal bych i búra. Nicméně i tak se jedná o nadprůměrný hororový thriller s kapkou fungujícího humoru - 80%.
Mory Vratislavi (2018)
Pořádně tvrdá krimi v podání našich severských sousedů. Nesympatické postavy, špetka brutality a slušné tempo - tři hlavní ingredience úspěchu, jež byly smíchány přesně podle mého gusta. Jasný čtverec a slušných 75%.
Narušitel systému (2019)
Škoda každé rány, která padne vedle... Zřejmě jsem necita, ale kromě nepříjemného pocitu v oblasti uší, to ve mě nevyvolalo absolutně nic - 15%.