Recenze (637)
Star Trek: Picard (2020) (seriál)
Určitě nejlepší Star Trek za hodně dlouhou dobu. Občas to sice nedává moc smysl, ale jinak nostalgická podívaná par excellence.
Neporazitelný (2021) (seriál)
Je to poměrně dobře udělané a díky vynikajícímu příběhu velmi chytlavé, ovšem na konci druhé série musím snížit hodnocení na 4 hvězdy, protože postava Amber, ze které woke overlords udělali asertivní černošku, je v seriálu strašně protěžovaná, otravná a objevuje se bohužel i tam, kde by být neměla.
Hrozba smrti (2024)
Neskutečná prdel. Samozřejmě si nejstem jist, jak by se mi to líbilo v jiném prostředí a atmosféře, ale já se bavil královsky. Každopádně když někdo koukne na McGregora, nepředpokládám, že může tento film brát vážně.. ;)
Meitantei Conan: Tantei-tači no requiem (2006)
Doposud byly všechny Conanovský filmy dobrý (jedu to chronologicky), ale tenhle je fakt sračka. Šílenej guláš postav a nedává to smysl.
Rebecca (1979) (TV film)
Rozhodně uhrančivá verze se skvělým hereckým obsazením, jenom škoda, že se nedá sehnat v lepší kvalitě..
Enola Holmesová (2020)
20 minut stačilo.. ;)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Myslel jsem, že Waititi to zase dá. Nedal. Ragnarok byl super, ale tohle je trapárna.
Meitantei Conan: Baker Street no bórei (2002)
Jak to jedu postupně chronologicky spolu se seriálem, tak tohle byl zatím asi nejlepší conanovský film. Každopádně skvělé drama připomínající Sword Art Online.. ;)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Vynikající seriál, možná vůbec nejlepší anime na "občasné podívání". Vždycky pobaví. V kuse se na to dívat nedá.. ;)
Policejní akademie 6: Město v obležení (1989)
Jak dávám všechny policejní akademie v řadě, tak u téhle jsem se nejvíc nasmál. Takže si zaslouží plný počet. ;) Mimochodem je to mnohem lepší než pětka.