Recenze (637)
Solo: Star Wars Story (2018)
Nejlepší SW film za dlouhou dobu...
Father Ted (1995) (seriál)
Drink! Feck! A*se! Girls!
Cirque du Soleil: Amaluna (2012) (divadelní záznam)
Je to samozřejmě super, ale dávám průměrné hodnocení za nesmyslné zkrácení představení.
Růžový panter 2 (2009)
O hodně lepší než jednička a jedna hvězdička navíc za scénku s papežem, to je snad nejvtipnější scénka vůbec.. :)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Nejpohodovější seriál na světě, prostě pohlazení pro duši. Navíc je to prdel.. :-) Subjektive, kdybys viděl víc dílů, zjistil bys, že to opravdu není seriál pro děti.. ;-)
Battlestar Galactica: Plán (2009)
Viděl jsem až po letech a určitě lepší než jsem čekal..
Twin Peaks: The Missing Pieces (2014)
Rozhodně mělo být součástí filmu, spojit do prodloužené verze by bylo daleko lepší. Spousta věcí ve filmu dává smysl až díky těmto scénám..
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku rómantan – Cuioku hen (1999)
Určitě jedno z nejlepších anime, které kdy bylo natočeno. Prostě dokonalé, i při opakovaném shlédnutí se tají dech..
Letopisy rodu Shannara (2016) (seriál)
Jak asi může dopadnout MTV adaptace bohapusté vykrádačky Tolkiena, ve které do role elfího krále obsadí Johna Rhys-Daviese? Ano, špatně.
Thor: Ragnarok (2017)
Po příšerné dvojce naštěstí přišla změna režiséra a výsledkem je nejlepší Thor, vtipnější než Strážci galaxie.