Recenze (436)
Moon (2009)
Aneb 90 minut se Samem Rockwellem na několik způsobů. Musím říct, že film má originální nápad, velmi dobrou atmosféru a také obsahuje vynikající herecký výkon Rockwella. Přeci jen ale stále zůstává průměrem, a to i díky konečnému rozuzlení, které je nic neříkající a prázdné. Bohužel. Avšak pokud by bylo podobných filmů více, vůbec by mi to nevadilo!
Triangle (2009)
Nechápu, jak může mít tento film, tak vysoké hodnocení. Už podruhém opakování jsem se začal nudit a sebralo mi to tolik síly,abych se dodíval až do konce, kde jsem zjistil, že by film mohl pokračovat donekonečna mě opravdu znechutilo. Nějak mi tyto filmy s rádoby myšlenkou nesedí. Tu hvězdu dávám za moji oblíbenou Melissu George.
Počátek (2010)
[hodnoceno po jednom shlednutí] Nolan má prostě smysl pro detail a je výborným vypravěčem. Snad nikdo jiný v současné době neumí vyprávět tolik složitých dějových linií v jeden moment jako on. Ano, v tomhle je Inception úžasný, ale... Bohužel mě osobně nesedí styl, kterým Nolan točí akční sekvence. Už stejný pocit jsem měl i v Temném rytíři, ale v tomto filmu je to vidět jeětě více. Akční sekvence byly velice dobré, ne že ne, snad jedny z nejlepších z poslední doby, ale dalo se z nich vyždímat daleko více. Navíc filmu chybějí emoce, nezapůsobí na vás, tak jak by měl. Nechá vás chladným a to je opravdová škoda, přeci jen prostoru pro emoce tu byla spousta, akorát se nějak nedostavily. Ovšem to je jen můj názor a každému samozřejmě sedí něco jiného. Příběh, ač je poměrně složitý, pochopí průměrný divák zcela bez problémů a náročnějšímu divákovi dá několik otázek k přemýšlení. Za to patří Nolanovi velký dík, že ukázal, že i blockbuster nemusí být jen bezduchá zábava pro masy. Vyzdvihnout ještě samozřejmě musím i soundtrack Hanse Zimmera. Zatím hodnotím "pouze" 4 hvězdami, neboť me film úplně nenadchl, ale uvidíme, jak se to změní po dalších zhlednutích, protože podobný pocit jsem měl i u Temného rytíře, na kterého nyní nedám dopustit :) ... Po 2. shlednuti filmu nemám lepší dojem, proto hodnocení zůstává.
Skrýš (2010)
Prvních dvacet minut vypadá velmi nadějně. Příběh se rozjíždí pomalu (ale nenudí) a je zde tolik otatníků, že ani nevíte, co byste chtěli vědět jako první. Postupem času se však do příběhu přidávají nadpřirozené prvky, a to navíc velmi ohrané. Film začíná padat do pozice klišovitosti a tam bohužel zůstane až do konce. Osobně mi přišlo, že kdyby zůstal pouze v rovině psychologického thrilleru dopadlo by to určitě lépe, ale takto máme něco mezi thrillerem a béčkovitým hororem, který navíc ani diváka (alespoň v mém případě) nevystraší.
Zajíček bez oušek (2007)
Poměrně příjemná a svižná romantická komedie, která určitě nenudí, naopak nabídne spoustu úsměvných momentů, avšak to je tak asi vše. Nepřínáší nic moc nového a bohužel bude po pár dnech zapomenuta jako mnohé další.
Poldové (2010)
Pro mě poměrně překvapení! Nic jsem od tohoho filmu nečekal a dostal jsem perfektní podívanou. Ano, je to stupidní a trapné, ale když se nad to všechno povznesete, tak vám zbyte parádní jízda s hlaškujícím Willisem a Morgenem. Oddychovka dle mého gusta.
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Teen cosi... Ono to není až tak špatné, když nebudete vnímat některé fakty, například něco ve stylu "známe se 5 minut, ale je to životní láska" apod. Hlavní zápletka s A. funguje si myslím dobře, postranní příběhy jsou avšak nezajímavé a dost často stupidní, případně nudné.
Ted a spol. (2009) (seriál)
Aneb další seriál, který popisuje, jak to může probíhat v managmentu. Po 30 Rocks už ne tak originální námět, který však dokáže i tak pobavit.
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Oddechový seriál, který perfektně paroduje zažité stereotypy, ať už ve výchově anebo v chování v práci.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Nemůžu jinak, vtipné, sveží a postavy, které si zamilujete. Aneb vcelku normální, ale místy velmi neobvyklá rodinka :)