Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Jistě, pane premiére (1986)
Geniálně vtipný a přitom hořce realistický seriál z prostředí britské vysoké politiky.
Hotýlek (1975)
Včera jsem dokoukala poslední díl a ještě teď se směju. Něco tak vtipného jsem tedy už dlouho neviděla. Klobouk dolů pane Cleese. Ta role švihlého, střeleného, bláznivého a ulítlého majitele hotýlku vám skvěle sedla. Viděla jsem v originále s anglickými titulky. Vzhledem k tomu, jak hodnotí uživatelé, kteří to sledovali v češtině, musela ČT asi ten dabing pěkně zprasit.
Black Books (2000)
Haló, haló! (1982)
Columbo (1971)
Tak trochu jiné detektivky. Na kriminálky s Peterem Falkem se můžu dívat pořád dokola a neomrzí mě, protože tam vůbec nejde o to, kdo je vrah. Ty příběhy jsou všechny perfektně zahrané a většina z nich má neopakovatelnou atmosféru.
Wallander (2008)
Detektivní seriál pro fajnšmekry. Vymakaný, vyhraný a vypiplaný po všech stránkách. Kenneth Branagh svou úlohu lidsky rozháraného policejního komisaře spíše žije než hraje. K tomu tolik nádherných záběrů na krajinu, až máte pocit, že je Švédsko nejkrásnější zemí na světě S nimi skvěle ladí působivá hudební složka. Co se týká samotných kriminálních případů, ty mají ve většině dílů zajímavé a přtom uvěřitelné záplety i rozuzlení. V každé řadě by se našla jedna epizoda, která mi sedla trochu méně, ale i ty hodnotím jako velmi dobré.