Recenze (73)
The Chemical Brothers: Don’t Think (2011)
Skvělá audio-vizuální show. Hlavně ta vizuální...
Miloš Forman: Co tě nezabije… (2009)
Krásný dokument o Miloši Formanovi. Je vidět, že je to sympatický člověk a za to ho hodně lidí respektuje a mají ho rádi. Doporučuji!
Kdo přežije - Čína (2007) (série)
Tato řada se mě tolik nelíbila, všechna vyloučení až na to Jamese se dali čekat několik kol dopředu. Nebylo to vůbec napínavé. Jen škoda Frostyho že vypadl tak brzy, myslim že by měl na vítězství....
Kdo přežije - Cookovy ostrovy (2006) (série)
Pro mě je vítěz Ozzy
Kdo přežije - Fidži (2007) (série)
Yau-man je nejlepší!
Tintinova dobrodružství (2011)
dvě * za film + jedna * za animaci, pěkně udělaný film!
Ptákoviny (1994) (pořad)
kdyby to nebylo pripravovany tak dam 3*
Katka (2009)
dal bych 4* ale za odvahu paní Třeštíkový dávam 5*
Falco (2008)
Sex, drogy a Rock and Roll
Krvavý Valentýn (2009)
3D super!