Poslední recenze (165)
R100 (2013)
Ďalší z japonských bizarných filmov. Zo začiatku som sa nudil, nevedel som ani o čo tam ide. Ono som to nevedel síce ani na konci o čom to v podstate bolo. Film pobaví, asi celý čas od polovice som si hovoril wtf ako to mohlo niekoho napadnúť a to som na podobné veci celkom zvyknutý :)
Veřejný dům hrůzy (2012)
Neskutočné prekvapenie! Nevedel som vôbec do čoho idem pretože som si pred samotným premietaním o filme nič neprečítal. Unesené dievčatá pracujúce v špinavom bordeli pre násilných ruských vojakov. Neskutočná bezmocnosť dievčat, ktoré nemajú budúcnosť a keď sa s nimi páni dohrajú a domlátia ich takmer na smrť, tak sa ich zbavia. Úžasné gore a mne sympatická nemá hlavná hrdinka, ktorá s nimi zametie ako sa patrí. Neskutočná dirty sleezy pecka!
Rudé noci (2010)
Úžasné spojenie viacerých žánrov do jedného filmu s výbornou atmosférou temného, do hmly zahaleného nočného mesta a giallo ladeným vizuálom. Film o získavaní starovekého jedu, v ktorom sa stretli famme fatals z viacerých krajín, a ktoré tak rýchlo ako prichádzajú aj odchádzajú. Do toho sa ničoho nič objaví výborná oku lahodiaca torture scénka aj keď to vôbec nečakáte (aspoň ja som to nečakal). Celkovo ma film veľmi bavil a užíval som si tu prepojenosť žánrov a viacerých krajín, gore, výborný vizuál a krásne ženy.