Oblíbené filmy (10)
Samotáři (2000)
Hořící Mississippi (1988)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Teď právě poslouchám soundtrack a nedá mi to, ale musim říct, že tohle je jeden z mála romantických filmů, co mě opravdu dostal a jeden z mála co mě opravdu rozbrečel.
Skrytá identita (2006)
Scorsese je prostě mistr. Skrytou identitu považuju za jeho nejlepší film. Původní trilogii jsem neviděl, ta mě nezajímá, takže nemám s čím porovnávat.
Dobří holubi se vracejí (1988)
Dobrý Will Hunting (1997)
Vřískot (1996)
Mistrovský dílo.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Tenhle film má prostě všechno - skvělé herce, naprosto výbornou hudbu Johna Williamse, scény s přívěsem, velociraptory, hada, tyranosaurus, co rozslapne jednoho z expedice a tak dále. Je to mnohem lepší než jednička a ještě k tomu je skoro celá stopáž zasazena do deštivého prostředí a ještě k tomu v noci, což člověku dává pocit strachu. Nemůžu hodnotit jinak než 5 hvězdičky. .
Mechanický pomeranč (1971)
Nemůžu si pomoct, ale nenacházím jedinou sebemenší chybku na tomhle geniálním filmu od stejně tak geniálního režiséra.
Lo strano vizio della Signora Wardh (1971)
Vidím to už po šestý a nemám slov. Geniální. Nejlepší giallo vůbec a možná i nejlepší film všech dob. Dokážu odpustit i ten konec. Pět hvězd.