Recenze (1 840)
Rodina Bláhova (1959) (seriál)
je to hodne naivni, z dnesniho pohledu. ale sympaticke.
Žena za pultem (1977) (seriál)
hm. klasika meho mladi.
Muž na radnici (1976) (seriál)
mam rad blahu. nekoukam po tech letech skrz politicky filtr. takze byl to prumer.
Dispečer (1971) (seriál)
moc dechovky na muj vkus. herecky neurazi, rezisersky prumer.
Rande naslepo (2017)
omg
Thor: Ragnarok (2017)
(spoiler) z kratkovlasy a jednooky. slatanina. vtipna a pekne natocena.
Červená (2017)
W+V, Lou Reed, Tom Waits.......dokument jak ze zurnalu.
Americká idyla (2016)
tezke tema, dobre zpracovane.
Oklamaný (1971)
nevidano. neslychano. je poznat od koho clint nabiral exp.
Temná věž (2017)
jako pilot k serialu dobry.