Recenze (212)
Win Win (2011)
Tenhle film určitě uvidíme někdy na ČT2 v rámci "amerického nezávislého léta". Je to taková optimistická podívaná, i když to zpočátku na to nevypadá. Takové filmy mám mnohem raději než depresivní úchylárny jichž bývá ve Varech přehršel. V zásadě souhlasím se všemi komentáři se třemi a více hvězdami co tu jsou, jde jen o to jestli tyhle filmy máte rádi nebo ne. Já ano.
Muž bez mobilu (2010)
Poměrně vtipný snímek o generačních rozdílech mezi dětmi a rodiči na území Izraele a Palestiny. O rozdílech v názoru na ty z druhé strany mezi mladou a starší generací. Zatímco mladí kluci pálí za holkama z Izraele a nedělají si problém, rodiče to vidí jinak. Zajímavé je, že ač film neukazuje Izrael ve vztahu k palestincům zrovna v nejlepším světle, část filmu zaplatil právě Izrael prostřednictvím nějakého kulturního fondu.
Sunflower Hour (2011)
Od začátku do konce se slečna sedící vedle mě smála, až se za břicho popadala. Na konci prohlásila, že strašnější film neviděla. Takhle rozpolcené budou rekace diváků na tenhle velmi zábavný snímek. Dlouho jsem se v kině takhle nepobavil. A Borat ani náhodou, toho jsem viděl a neměl jsem pocit že bych ho chtěl vidět podruhé. Tohle ano.
Jmenuji se Oliver Tate (2010)
Mě se ten film líbil moc. Nejlíp ho asi vystihuje tohle VodafoneVary utwittnutí: "Oliver Tate je vybornej, uz vim, jaci byli #ajtaci na stredni. Must pro pyromany, alergiky, nindzi atd. #kviff"
Někde dnes večer (2011)
Kdyby se mi po patnácti minutách podařilo usnout a vzbudit se dvacet minut před koncem, asi bych řekl že se mi ten film docela líbil. Ale takhle jsem z něj měl pocit že se strašně vleče. Nevím koho napadlo označit tenhle film jako komedii, ale komedie to rozhodně není.
Odcházení (2011)
Kdo má rád absurdní dialogy Václava Havla bude potěšen. Velmi mě překvapila Dagmar Veškrnová-Havlová. Nejen tím jak vypadala, ale hlavně jak hrála. Film má naprosto skvělé obsazení, každou postavu hraje výborný herec. Tím mi trochu připomíná Mazaného Filipa. Nemám moc rád takové ty pseudointelektuálské kritiky, kterým rozumí zřejmě jen jejich autor nebo hrstka zasvěcených, takže to shrnu: Za sebe mohu říct, že jsem se velmi bavil. A pokud se to někomu nelíbí, tak se mu to nelíbí. Jen mám pocit, že spoustu lidí ten film značí jako odpad hlavně kvůli autorovi. Ani bych se nedivil, kdyby ho vůbec neviděli.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Díval jsem se na něj se svým 14ti letým synem a oba jsme se u toho dobře bavili.
Batman začíná (2005)
Nevím co dodat tomu co napsal BoredSeal a POMO.
Sin City - město hříchu (2005)
Viděl jsem to jenom 3x, ale to vizuální zpracování mě pokaždé dostalo.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Nikdy bych nevěřil, že se mi bude takhle líbit něco, za čím stojí NOVA. Dokonalé obsazení. Kdo někdy zažil vesnický fotbal, potvrdí, že to takhle doopravdy chodí.