Poslední recenze (15)
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Mé nadšení z této ságy, které se hned během druhého dílu rozplynulo se po tomto díle proměnilo ve znechucení. Scény které byly slabé, ale mohly působit zajímavě i vtipně v prvních 3 dílech, se změnili v nekonečnou palbu nudných a opakujících se záběrů v tomto díle. A ano souhlasím s uživatelem "Falko" klidně, by to podstatné mohlo být v rozmezí asi půl hodiny. Nečetla jsem knižní předlohu a možná právě proto, my tento film přišel časově naprosto nepochopitelný, s pocitem že se vše odehrává v rozmezí 2 týdnů. Závěrečné scény mě opravdu dorazily. Myslím že i jako velký fanoušek hororů můžu s klidem duše říct, že jsem neviděla nic ubožejšího, nechutnějšího a víc degradujícího ženské pohlaví než byl tento film. Původně jsem za vzhledovou stránku a za příběh postavy Jacoba chtěla dát ** ale pak jsem se zamyslela a došlo mi, že tolik toho bylo špatně, že víc než * prostě nedám.
Gidam (2007)
Poměrně příjemný film, s jemnými hororovými prvky, které nejsou strašidelné, ale alespoň minimálně zajímavé. Hudba se mi líbila, jednoduchá ale příjemně laděná ke zbytku filmu. Příběh místy tolik zamotaný, že jednotlivé návaznosti příběhů je těžké vysledovat ale rozhodně tento 'jinými řečeno nudnější' typ hororu mi vyhovuje více než kupa krve a příběh nikde jako ve velké části hororové historie. Já bych to u sebe zařadila do, neurazí, nenadchne, ale rozhodne to nebylo plýtvání času. Nevýhody jednoznačně, občasné ztrácení se v ději a někdy až nesmyslná rozuzlení. A proto bych i navázala na komentář od "Iva8bitova" že je to opravdu přeplácané.
Valdemarův odkaz (2010)
Zatím zajímavé, dobrý příběh, docela mě i zajímá jak to dopadne, no nezbývá mi ohodnotit vše až jako celek, ale začátek zatím průměrný.