Recenze (1 467)
Turist (2021)
Vůbec to není špatné a je to celkem i koukatelné. Hezky natočené bojové scény s "tlamičkami". Jinak je tam samozřejmě taky nějaký ten ruský patos a hrdinské kecy, ale není jich tam rozhodně tolik jako v amerických filmech. "Tlamičky" občas trochu toporně přehrávají, ale jinak docela dobrý.
Za stínem noci - Série 2 (2021) (série)
Kokotina! Natahovaný jak starý kšandy a už je to samá "láska" a "aktivismus". Jděte s tím víte kam. Samý kecy, kecy a zase kecy. Hnusný nesympatický herci, koukat se na to nedá. Vůbec mě to nebavilo. Obrovská otrava, nikomu se fandit nedá. Škoda času na to koukat.
Smolný pich aneb Pitomý porno (2021)
Totální pseudoumělecká sračka! Je zajímavé číst místní pokrytecká pseudokritická hodnocení - zřejmě jste viděli jiný film... já se nejdřív děsivě nudil nekonečným plahočením starší nudné báby po hnusným Bukurešti, pak přiblblý sestřih rádoby upachtěně vtipných a křečovitě uměleckých krátkých skečí o totálním howně a taky samozřejmě o Čaučeskovi a pak následuje parodie na třídní schůzky.... samozřejmě vše rádoby "okořeněné" upachtěným manželským sexem (pro pornomaniaky = ano, je tam vidět zásun a kuřbu). No takový "umělecký" film, to opravdu českému divákovy přeju a odhaduju, že to bude velký kasovní trhák jaký svět neviděl! 3x hnus! P.S. jo a abych nezapoměl, mělo by to dostat i cenu za režii, kameru a střih, protože taková "invence" se opravdu jen tak nevidí - vypadá to jako natáčený na mobilní telefo...dlouhé až nekonečné záběry a nudně hnusný Bukurešť! Nebál bych se přitvrdit a příště natočit něco mixérem nebo toustovačem! Umění zdar!
Válka zítřka (2021)
Jedna hvězda za efekty ... -100 hvězd za ty imbecilní bláboly a zhovadilosti co se tam vedli. Nakonec dávám jednu hvězdu, hodně ušmudlanou, za krátkou scénu s brokovým automatem (i když to byl ten hnusnej šrot od Benelli).
Všechno, co (dosud) vím (2021)
Pink sice není moje cílovka, ale dokument se mi fakt líbil. Zajímavý pohled do rodinných vztahů a kočovnému životu. Zajímavé i pohledy do zákulisí a na zkoušky. Řehole jako prase! Víc takových filmů.
Sebevražedný oddíl (2021)
Akční hovadina pro větší děti. Zajímavé triky, občas jednodušší "humor". Jednou se to dá vydržet.
Chapelwaite - Blood Calls Blood (2021) (epizoda)
Slušný rozjezd! Není to sice úplná pecka, ale vypadá to zatím celkem slušně... uvidíme dál. Brody a ty jeho zamyšlený výrazy... zase hraje skoro pořád jen v jedný poloze. Mno, uvidíme.
Reminiscence (2021)
Pěkný vizuál, slušný zvuk a dobrá hudba. Herecké výkony nic moc a dějově také velice řídké. Nuda.
Jolt (2021)
Otřesný šrot a kktina! Není to ani vtipný ani akční, pouze trapný jako prase... a jestli někdo čekáte na kozičku nebo jinou pikantérii ze života této MILFky, tak nemusíte, není tam NIC :(
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Jedna hvězda za digitální triky a jedna hvězda za potenciál dobrého nápadu, který se ale moc nepovedl... chtělo by to nějaký pěkný, krvavý bitky z minulosti, no škoda... btw: nečekal jsem, že rejža takhle okatě vykrade Pana Tau s tím korzováním po křídle. Jinak slabý podprůměr, fyzika ze ZDŠ si vzala volno a logika ze střední je taky v trapu, takže zbyla jen slaboduchá letní podívaná pro bezmozky s tunou popkornu....