Poslední recenze (551)
White Plastic Sky (2023)
Príbeh o psychológovi, ktorý celý život zachraňuje ľudí, ale nevie zachrániť svoju vlastnú manželku na pozadí sveta, kde ľudstvo prežíva vďaka vyrábaniu ľudských stromov, ktoré následne konzumuje. Znie to bizarne ale je to nesmierne pohlcujúce, hlavne vďaka úžasnej melancholickej atmosfére a koncu, ktorý vás donúti o filme ešte dlho premýšľať. Nie som veľký fanúšik rotoskopie a niektoré animácie odhaľovali nízky rozpočet, napriek tomu to pokladám v našich končinách za unikátny projekt a jedno z najlepších scifi roku.
Silo (2023) (seriál)
Prvá časť super, posledná časť super a medzi tým pomerne veľa vaty. Skvele sa tu však pracuje s tajomnom a budovaním napätia čomu napomáha aj temná vizuálna stránka a tak vás seriál udrží spoľahlivo v napätí od začiatku až do konca.
Fallout (2024) (seriál)
Bizarnosť sa strieda s normálnosťou, paródia so smrteľne vážnymi vecami a celý seriál balansuje niekde medzi týmito pólmi. Občas mi taktiež absentovala logika a motivácie niektorých postáv mi prišli nie veľmi dôveryhodné. Cez to všetko sa však dá, aj vďaka duchu tohto seriálu preniesť, teda pokiaľ ste ochotný nechať sa pohltiť famóznou výpravou, technickou stránkou a zámerne prepálenou akciou.