Recenze (558)
Papírový dům (Netflix verze) - Série 2 (2017) (série)
Když jsem na konci první série zjistil, že ani deset hodin tvůrcům nestačí k završení příběhu, měl jsem sto chutí ubrat ze svých tří ***. Když jsem uviděl, že jim na to nestačí ani dalších šest a tři čtvrtě hodiny, už mě vlastně ani finále nezajímá. Nejsem divák Ulice, či Manuely a fanouška nekonečných seriálů ze mne neudělá ani tahle nastavovaná kaše! Chápu, přijdu o zásadní zvraty, kdy profesor vymyslí lék pro Berlína, který si ho nebude chtít vzít, protože po coming outu vyjde na povrch jeho skutečná empatie. Nebo že ve 22.sérii inspektorka porodí syna, kterého počala s profesorem a ten se v 1734. dílu po dosažení dospělosti přidá k lupičům v bance...
The Afghan Caravan (2010)
to Daddko: Bílý písek NENÍ kokain, ale afgánský heroin (11,5 tuny)! Jde o zajímavý příběh (pokud je to opravdu podle skutečných událostí), stojí za shlédnutí, ale na druhou stranu jako film nic, co by se dalo označit za nadprůměr. K tomu chyby: jednou velbloud jednohrbý, jindy dvouhrbý, jednou stan na vagónové plošině omotaný lany, o chvíli později bez lan, Ali/Alexandr začíná střílet jedním AK-čkem, ale když dostřílí, už má v ruce jiný kvér stejné značky ...
Luka Mudiščev (2007)
erotický animák celý ve verších, dostupný on-line: https://www.youtube.com/watch?v=o37FrqvyUIM
Cirk zažigajet ogni (1972) (TV film)
Pět minut cirkusových čísel nepřebije ten zpěv. Marná sláva - sovětský muzikál je špatný jako kategorie.
Si on chantait (2021)
Upřímně? Slabý průměr.
Come un gatto in tangenziale - Ritorno a Coccia di Morto (2021)
Po prvním díle už jen příšerně vlezlá agitka: o chudé se nikdo nestará, k imigrantům se společnost chová zle ...
Hor B'Levana (1964)
Tenhle experiment mi hlava nebere. Jasný odpad, ale někde vzadu hlodá červíček, že možná něco nechápu.
Spradventure (2017)
https://www.youtube.com/watch?v=gLQtytqJ_KM&t=224s
Glaza (2020)
https://www.youtube.com/watch?v=BQK4V9O7-xs
Wideboyski (2014)
https://www.youtube.com/watch?v=zMC7dGCCztM