Recenze (2 022)
Oppenheimer (2023)
Vo svojej podstate veľmi znepokojivý film. Pretože vieme, že história sa dokáže opakovať. A za súčasného geopolitického vývoja o to viac. Neuveriteľný Cillian Murphy aj so zvyškom obsadenia. A tá hudba, och zimomriavky. Škoda len tej unavujúcej minutáže a občasnej dejovej prekombinovanosti.
Chudáčci (2023)
Detská nevinnosť v dospeláckom svete. Bezbrehá úprimnosť a neuvedomelá zvhrlosť. Bizarný, ale vtipný scenár podtrhol dokonalý výkon Emmy Stone.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Vizuálne nabušená komiksovka s parádnou hudbou.
Léto 85 (2020)
Perfektný 80-kový mood s korešpondujúcim vizuálom a krásnym príbehom sebaobjavovania. ❤️
Dva papežové (2019)
Dvaja pápeži, dva totálne odlišné názory na smerovanie cirkvi a pôvodná hostilita premenená na priateľstvo. Konverzačné prekáračky dvoch geniálnych hercov. Lahôdka. 🙏🏻⛪️
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Ten záver bol brilantným vyvrcholením filmovej mašinérie zvanej Hollywood a Tarantino v celej svojej paráde.
Ústava (2016)
Krásne, ľudské, emočné a prirodzené. Balkánske filmy jednoducho silno môžem.
Zvuk metalu (2019)
Výborné herectvo, podmanivý zvuk a beznádej zoči-voči novo nadobudnutému hendikepu. 🎼🎧🥁
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Tento film je snáď personifikáciou všetkého balkánskeho. Neuveriteľne ujetá jazda.
Nemilovaní (2017)
Rozklad manželstva a jeho dopady na všedný život. Vedľajšie účinky zaručené. Chladné a depresívne.