Poslední recenze (8)
Bažináč (2019) (seriál)
Po jednohubkovém shlédnutí Last of us jsem hledala jiný seriál s temným nádechem apokalypsy, tohle není vyloženě to co jsem hledala ale od prvního dílu jsem k tomu připoutaná a těším se na každý další díl. Působí jako příjemná fantasy vyvražďovačka, postavy sympatické, prostředí Lousianských bažin naprosto skvělé.
The Last of Us (2023) (seriál)
Zombie seriály a obecně tématiku apokalypsa moc nemusím, a upřímně v mých očích nikdy nic nepřekoná Walking dead který miluju ale nedokoukala jsem, protože s každou další sérií byl méně a méně zajímavý. Proto tady hodně oceňuji že je jen jedna série a že to končí když je divák nejvíc navnaděn, asi mě to svým způsobem i mrzí, že není pokračování, ale lepší než kdyby to mělo dalších x sérií které by nebyly ani zdaleka tak skvělé jako jednička.
Jason X (2001)
Absolutně miluji celou sérii s Jasonem, samozřejmě od prvního do posledního dílu jde o těžce béčkovou sérii ale to filmu vůbec neubírá na atraktivitě. Na to, jak nízký měli rozpočet a že film je z roku 2001 a je to desátý díl, tak za mě paráda a řadím ho k těm nejlepším, hned po předchozím dílu z NY. Jason ve vesmíru to je taková kravina až je to dokonalý. Nasmála jsem se u toho a bylo tam i pár zajímavých smrtí takže za mě kdo má rád tuto sérii tak tento díl nesmí vynechat.