Poslední recenze (304)
Případ Asunta (2024) (seriál)
Nedokoukávám. Za mě úplně zbytečně 6 dílů, stačilo by třeba 3, možná i dva 2. Už od druhého dílu je jasné, kdo to udělal, tudíž nemá pro mě smysl to dál sledovat
Late Night with the Devil (2023)
Krásná retro atmosféra se skvělým Dastmalchianem. Film trochu s těmi hororovými věcmi čeká, ale pak to stojí za to. Výborné postavy, netradiční námět a i vzhled filmu. Ve výsledku jsem si film užil. Hodnocení: 7/10
Šógun (2024) (seriál)
Japonské intriky se samuraji a jedním odpadlíkem. Naprosto skvělé, velké mínus akorát absence akčních scén. Jinak ale scénář, postavy, výprava, napětí, všechno promyšlené do posledního puntíku. Naprosto jsem si užíval tu špinavou atmosféru starého Japonska a do toho všechna ta intrikářská politika. Jeden z must see seriálu toho roku. Hodnocení:9/10