Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Simpsonovi (1989)
Kdysi, prvních asi deset sérií, naprostá bomba, pak naprostá sračka. Hodnotím jen tu první část, sázející na inteligentní parodii rodinného života obyčejných lidí a výborných postaviček. Později je to vrchol trapnosti, shazující vše, čím dříve tato legenda prorazila, dokola se opakující a nehorázně vyumělkovaný. Tvůrci by zasloužili zulíbat a pak dát do huby.
M*A*S*H (1972)
Hvězdná brána (1997)
Star Trek: Nová generace (1987)
Foylova válka (2002)
Výborný detektivní seriál z atraktivního prostření obklíčené Anglie za druhé světové války. Poměrně věrné reálie, i když někdy kvůli příběhu a napětí odlehčené. Některé díly jsou opravdu vynikající, jen škoda, že ne všechny a na některých epizodách mě bavil jen M. Kitchen, který celý seriál opravdu táhne.
Magnum (1980)
Pro mě legenda !