Recenze (1 148)
Terapie láskou (2012)
Hysterické, falošné, otravné a navyše taaaaak predvídateľné. S peniazmi bratov Weinsteinovcov je možné takmer všetko, viz akokoľvek ironicky, ale paradoxne pravdivo znejúce slová J.Lawrence smerom k Harvey W. na Zlatých Glóbusoch (" Harvey, thank U for killing whoever U had to kill to get me up here today...")...ale u mňa ani náhodou...romanticky o bipolárnej poruche? Navyše bez akejkoľvek chémie ústrednej dvojice...WTF! Viac o predoscarovej kampani tu: SLP alias dobre premyslená kampaň
Anna Karenina (2012)
Veľmi teátrálne zároveň ale veľmi moderné. Obrazovo mimoriadny zážitok. Prekvapenie.
Argo (2012)
Najstrhujúcejší prológ roka (prepáč James 007) & najtrápnejší epilóg roka. Nevyvážené vlastne ako Ben Affleck mojimi očami celú svoju kariéru (čoby herec i režisér). God bless America.
Andělský podíl (2012)
Prostoduchosť hlavných hrdinov i zápletky samotnej je do očí bijúca, ale nedá sa nič robiť. Loachovo budovanie atmosféry je totiž jedinečné a jeho práca s nehercami opakovane fascinujúca. Vypadá to (skoro ako vždy) na neznesiteľnú ľahkosť režírovania.
Pěsti v kapsách (1965)
Nič nie je v živote isté. Len smrť. Starší brat Spalovače mrtvol.
Oddělen (2011)
Mojimi očami nado všetko neúprimné, falošné, didaktické, so záverom, ktorý ma mal rozsekať namiesto toho mi svojou teatrálnosťou potvrdil, že s pánom Kayeom sme sa opakovane a (tentokrát) fatálne minuli...pretrpené, ale ako si čítam, som jeden z mála...jednoducho mi akosi nestačí nasadiť Lucy Liu allenovské popolníky, aby som veril, že je intelektuálka, ani Adrianove psie oči, ani umierajúci blízky, prostitútka s ranami (nielen) na duši...nie, nie, nie...presne to napísal David, "decentný diktát", absolútne súhlasím, ale na rozdiel od neho (*****) mi ostáva len DIKTÁT....a MARKETINGOVÝ HOLOCAUST ???!!!
SuperClásico (2011)
SuperBLBOSŤ porovnateľná s Troškovým fackacími komédiami, navyše v mojich očiach absolútne spochybňujúca vkus dám a pánov z CinemArtu a AČFK...YES, U are right, U have to be in love with everything, even with divorces ?!
Konfident (2011)
Klišé nad klišé. Guláš. Postavy bez minulosti, len s prítomnosťou a predvídateľnou budúcnosťou. Hlavný hrdina samozrejme nesympatický potkan, ktorého by mal ale divák chápať, pretože má krásnu manželku, ktorú zanedbáva. A ona sa, bezmocná, posťažuje susede, kt. vlastne nepozná: "ˇmňa trápi, že si ma ten môj vôbec nevšíma, zato Tvojho manžela si všíma až príliš..." WTF ?! Ako tu sa tu dá žiť ? Normálne alebo normalizačne ??? WTF2 ! P.S. a tie uvedomelé deti !!!
Pouta (1961)
"doufám, že najdeš živou vodu..."...škoda čítankových scenáristických klišé akoby napísaných pre Ženu za pultom...mrzia o to viac, že Radovan Lukavský je absolútne presný, áno, čoby hrdina sám o sebe áno (s nádychom noiru), propaganda a noir sa ale vedľa seba totálne bijú..
Obžalovaný (1964)
...konečne hlúposť by mala byť rovnako trestná ako darebáctvo...