Poslední recenze (22)
Království Planeta opic (2024)
Na povrchu extrémně zábavná a režijně sebejistá dobrodružná jízda, která má plně funkční žánrové propriety a načrtává zajímavá témata. Bohužel se hlavně v poslední třetině začne tématicky rozpadat, nevyužije hlavního záporáka a ve finále odvypráví za 30 minut něco, co by vystačilo na celý film. Jako celek se tedy jedná o dost nekoherentní a roztříštěný kousek, nicméně v jednotlivých momentech a scénách exceluje natolik, že stále víceméně převládá spokojenost. Slabších 7/10.
Tokyo Vice - Season 2 (2024) (série)
Famózní. Extrémně atmosférická, podmanivá a nádherně nasnímaná jízda, která sice nemá vždy vyloženě smrtící tempo, za to ale využívá svůj veškerý čas naplno a když dojde na lámání chleba, jste štěstím bez sebe. Hlavně je to ale fakt parádně napsané a výborně zahrané. Člověka sice zamrzí, že se občas postavy zachovají nelogicky a nepochopitelně, nebo že tomu občas přeci jen chybí silnější tah na branku, ale jako celek to funguje prostě skvěle. A to finále, to je přímo dokonalé. 8/10
Lakers: Vzestup dynastie - Série 2 (2023) (série)
“Fuck Boston“ Fenomenální práce. Řemeslně naprosto dokonalé, se svým vlastním výrazným stylem, ale hlavně perfektně napsané. Tu interakci jednotlivých postav je zkrátka radost sledovat, každá je navíc obsazená a zahraná úplně dokonale. Je to extrémně vtipné, dramaticky strhující a emocionálně plně funkční. Prožíval jsem každý pád a každý pocit euforie. Je až k nevíře, jak moc mi ty postavy přirostly k srdci. Bude mi to hrozně moc chybět - Zrušení tohoto skvostu je nesmírně smutné, škoda, že to mělo tak nízkou sledovanost. 3. série o roku 1985 by byla určitě dokonalá.