Poslední recenze (67)
Prahou podzemní drahou - Linka C (2024) (epizoda)
Takový promarněný potenciál. Informací o samotném metru v celku velmi pomálu. Trapně infantilní, infantilně trapné. Tohle je cesta do háje a ne na Háje.
Pocta Haně Zagorové (2024) (koncert)
Tohle se bohužel hodně nepovedlo a o poctě se vůbec hovořit nedá :(
Srdcerváči (2022) (seriál)
Nejsem velkým fanouškem Netflixu a až na pár výjimek ani jejich originální produkce. Srdcerváči ovšem tuto výjimku naprosto rozdrtili. Dostal jsem se k nim vlastně úplnou náhodou díky podcastu na novinky.cz a nedával jim moc velkou šanci. Po pár minutách prvního dílu bylo ale všechno úplně jinak a najednou končil poslední díl. Ještě se mi nikdy nestalo, že bych nějaký seriál zhlédl úplně celý v kuse za jedno odpoledne. Naprosto mě to pohltilo, naprosto mě to dostalo. Přitom příběh je naprosto jednoduchý, ale herecké výkony jsou tak reálné a vynikající, že s hlavními postavami nelze jinak než soucítit. Samotná postava Charlieho je něco dokonale ryzího, snad až pohádkového. Pro někoho poznamenaného sérií Eufórie tohle jako pohádka skutečně vypadat může. Srdcerváči vám srdce opravdu rozervou, ale nikdy vás nenechají na pochybách, že to brzo bude dobrý a vlastně ještě lepší. Hluboce smekám před všemi, kdo se na tomto seriálu podíleli a velice se těším na další série, které už byli ohlášeny. Dobrých věcí není nikdy dost. "Ahoj." "Ahoj." :3