Recenze (12)
Zkažená mládež (2007)
Ale jo, pěkně jsem si na hodinku a půl zanenáviděl záporáky a pak nadšeně ustříkával, jak je rozstřílejí na cucky. Takže tak… Kdyby se ta provařená zápletka okořenila něčím neotřelým a vyházely se ty dementní klipové předěly (jinak kamera super), mohlo to být daleko lepší.
Karamazovi (2008)
No konečně! Herci, postavy, mončičák… nádherně rozverná forma. Hra je famózní (hlavně Trojan), ale rovina herců těžký průměr. A ten trapně srdceryvný, předvídatelný konec – no pardón… Dvě hvězdičky pro autora adaptace a dvě Zelenkovi za formu. Mělo to na víc.
Marie Antoinetta (2006)
Mňo, nějak jsem zapomněl, o čem to bylo, ale bylo to fajn :) Kamera fajn, hudba fajn, Asia Argento vrr… :)
Mariňák (2005)
Jo, jo, pekne drama bez sladaren.
Přepracování vertikálních charakteristik (1976)
Hej, ale hrozne snadno se pri tom usina.
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Predvidatelna nuda.
Princezna a bojovník (2000)
Vcelku jednoduchy pribeh, ale je to pekne natocene. Proc ne…
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Vcelku nuda :/
Nový svět (2005)
Pribeh a psychologie vcelku banalni, ale krasne poeticky zrezirovane, bez zbytecneho patosu a kecu.
Napříč vesmírem (2007)
Zapichane jahody super, vizualni kreace fajn, pribeh a broadwayske akvabelkovani… ehm :/