Poslední recenze (18)
Zodiac (2007)
Možná trochu delší a napěchovanější těžko stravitelnými informacemi než je zdrávo, ale to není vůbec nic ve srovnání s (dalším) úžasným výkonem D. Finchera...
Nekonečný příběh (1984)
Když jsem poprvé uviděla Nekonečný příběh, okamžitě jsem podlehla fascinujícímu a propracovanému prostředí fantasy a (díky bohu) mi to zůstalo až do teď...když si vzpomenu jak jsem bulela, když se Artex potopil, nebo jak jsem Atreiovi záviděla Falca...myslim, že se na to pudu hned znovu mrknout:-)
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
I řekl Bůh:"Budiž blbost!" a vzniklo tohle...