Poslední recenze (422)
Petrolejové lampy (1971)
Pete Čepek a Iva Janžurová, úžasný výkon. Ako je možné, že som tento film videla dnes prvýkrát? Dalo sa však čakať, že Juraj Herz nesklame. Príbeh neviem porovnať s knihou, nečítala som ju, ale spracovanie sa mi páči. Štepu som obdivovala pre jej odhodlanie a hrdosť, s akou sa o Pavla starala. Postava Pavla mi bola nakoniec tiež sympatická, aj napriek chorobe, ktorá naznačovala jeho minulosť. Veľmi tragický príbeh s klasickou Herzovou atmosférou.
Vysoká škola smíchu (2004)
Obdivovala som Tsubakiho trpezlivosť pri Sakisakiho požiadavkách na zmenu scenára a čakala som, kedy vybuchne, všetko to tam rozdupe a vzdá sa. No jeho trpezlivosť bola nekonečná a každý deň prišiel s upraveným scenárom. Z miery ho nevyviedla ani cenzorova požiadavka vytvoriť komédiu bez smiechu. Chutný komorný príbeh fakticky s dvomi hercami. Neuveriteľné, že som sa nenudila a 2 hodiny ušli ako voda. Silné 3⭐.
Hořící Mississippi (1988)
Napätie vyústilo naozaj do veľkých konfliktov, až sa mi nechce veriť, že je to podľa skutočných udalostí.
Poslední deníček (1)
Barbara
Sen