Poslední recenze (11)
Voyeuři (2021)
Súhlasím s názorom ze film mohol skončiť o 15 minút skôr, možno by aj dostal o hviezdičku naviac. Inak celkom slušný triler. Pekný mindfuck.
Hrozba smrti (2024)
Originál som nevidel. Dejovo nič moc, nič nové, ale tie herecké výkony a bojové scény sú proste úžasné. Connorovi charakter veľmi zapasoval, Jake musel drieť a je to aj vidieť. Vraj bol použitý nejaký nový štýl pohybu kamery pri bojových scénach a musím priznať že som miestami prežíval boj oveľa viac "zblízka". Kvalitná robota.
Horror in the Forest (2023)
Najprv som si vravel že aspoň 1* dám. Po záverečnom monológu hlavnej postavy do kamery som zmenil názor. Tak lacný film a tak cringe neprofesionálne herecké výkony som už dlho nevidel. Herecké výkony nájdete lepšie aj v súdnej sieni. Ani dej ničím nezaujal. Takže za mňa odpad, neodporúčam.