Recenze (55)
Balada z mlází (1965) (hudební videoklip)
Jako malou mě nejvíc překvapila tramvaj a tím pádem to, že se to celé odehrávalo ve Stromovce. Jinak moc pěkná písnička.
Dobře placená procházka (1966) (TV film)
Myslím si, že Dobře placená procházka ani nepotřebuje nijak obsáhlý komentář. Za mě stačí vidět značku S+Š a je o kvalitu postaráno. Skvělá Formanova a Roháčova režie i Kučerova kamera. Jak Eva Pilarová jako Vanilka, tak i Hana Hegerová jako teta z Liverpoolu nebo Jiří Suchý v roli listonoše byli úžasní. A Jiří Šlitr v roli advokáta byl neodolatelný.
Kouzelná školka (1999) (pořad)
Když jsem byla malá, tak se mi to líbilo, ale nové díly s novým osazenstvem mi způsobily zažívací potíže.
Nashle v mém 19. životě (2023) (seriál)
Hezké to bylo. Stopáž tak akorát, každý díl skončí v tom nejzajímavějším, takže divák je napnutý jak kšandy. Shin Hye-seon je skutečně výborná herečka, krásně se do své postavy vcítila a Ahn Bo-hyeon byl také skvělý. Bylo to zase něco jiného, takže člověk nevidí to samé po sto padesáté. Líbilo se mi to a dávám ☆☆☆☆☆.
Městečko na pobřeží (2021) (seriál)
Poté, co jsem se dívala na Seolganghwu, tak jsem si potřebovala napravit svůj pohled na korejské seriály. Ne, že by se mi Seolganghwa nelíbila, ale působila na mě dost depresivně, viz zde. Seriál se mi líbil, je takový milý a je to příjemná oddychovka. Rozhodně naplnil to, co jsem od něj očekávala.
Seolganghwa (2021) (seriál)
U posledního dílu jsem to už nedala a regulérně se rozbrečela, což se mi stává velmi ojediněle. Jisoo je nejen dobrá zpěvačka, ale i skvělá herečka. Malé doporučení: seriál nedoporučuji slabým povahám, protože některé scény jsou velice naturalistické.
Sofie První (2013) (seriál)
🙂
Blackpink x Pubg Mobile: Ready for Love (2022) (hudební videoklip)
Ve videoklipu účinkuje také Rosé
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
Geniální dabing Viktora Preisse, do jehož hlasu jsem se díky tomuto seriálu už jako maličká zamilovala.
Agatha Christie's Poirot - Němý svědek (1996) (epizoda)
Ten pejsek byl tak roztomilej