Recenze (6)
Transformers: Probuzení monster (2023)
Dalsi transformers porad stejnej pribeh. Jakoze clovek se u toho nenudi ale zpetne si rikam ze bych ty tri kila co jsem tam nechal, vyuzil lip.
Ostrov (2023)
Sel jsem na to jen kvuli vidine kvalitniho zasunu. Bohuzel oboji stalo za hovno. Ctyri z deseti.
Zatmění (2023)
Marketing lepsi nez film. Ale bavil me pribeh a ty vozraly flashbeky, tak devet z deseti za vykon Svejdovy. Tu se vyplati dal sledovat.
Jan Žižka (2022)
Nejvetsi badass stredoveku by si zaslouzil lepsi zpracovani. Kdyby to Zizka videl, tak by si vypichl i vypichnuty oci.
Ghoul (2015)
Moc tady nerozumim hodnoceni. Za me slusna prasarna a lekacka.
Kajínek (2010)
Na česko dobrý. Kájínek hrdina nechť žije!