Recenze (38)
Transformers (2007)
Dej bol podpriemerný, ale jednu hviezdičku dávam za efekty.
Skrytá identita (2006)
päť hviezdičiek a prečo nie film ma bavil po celú dobu, koniec bol prekvapením ktoré vždy rád uvítam.
Donnie Darko (2001)
Film ktorý donúti rozmýšlať a to sa mi na ňom strašne páčilo.
Odvrácená strana Slunce (1988)
dosť slušná nuda!!!
5 proti 5 (2007) (pořad)
Hviezdičky hlavne pre Bičana, bez neho by to nebolo ono.
Nesvatbovi (2005)
Po stred filmu som sa občas aj zasmial, ale potom už to začalo byť až príliš tuctovo romantické.
Řekni, že to tak není (2001)
Malo to zopár úsmevných situácii, ale bolo ich fakt málo.No musím povedať že si u mňa urobili očko tým že zahrali pieseň Here comes your man od Pixies.
Apocalypto (2006)
Pomerne priemerný film, čo sa týka deja. V celom filme ma nič neprekvapilo a ja prekvapenia mám rád. Ale niektoré scény boli efektovo vydarené a za ne by som mu dal o pol * viac, a druhú polku za masky a kostýmy hercov.
Constantine (2005)
Začiatok až po stret filmu mi to pripadalo že by som mu mohol dať aj ****, ale potom mi to chvíľu začalo pripomínať film Blade. Záver ma ničím neprekvapil a takéto filmy ja zaraďujem len do priemeru. Ale efekty boli fakt super.
Nájemník (1976)
Roman Polanski to výborne zrežíroval a výborne aj zahral. Zdal sa mi až príliš zdĺhavý úvod filmu inak super. Dosť komická situácia sa mi zdala keď sa rozhodol pán Tellkovský skočiť z okna po druhý krát.