Poslední recenze (54)
Ten, kdo tě miloval (2018)
Ještě že jsem za tuhle sračku neplatil v kině, chtěl bych vrátit peníze.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
...brokovnice, motorovka, hektolitry krve jak v Shiningu, no udělali mi radost :)
Starci (2022)
Ja teda nevim jak vypada Livingdeaduv fotr, ale ti dedci byli strasidelny, zrovna jsem vecerel pri scene se shnilou nohou, musel jsem se divat jinam. Zvuky ze sluchatek vrzajicich dveri a tikajicich hodin me dostaly. Necekal jsem, ze to bude, dle recenzi, tak dobry.