Poslední recenze (172)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Myslim, ze jsem svoji toleranci ke “slow motion” zaberum vycerpal na nekolik let dopredu. Nudne zahrany i zapsany film s primitivnim a stokrat omletym pribehem, ktery nedokaze zaujmout v dnesni dobe opravdu nicim.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Velká škoda toho ratingu, který filmu jasně škodí. MA by sedělo více.
Bod obnovy (2023)
Tady ta hvezda navic je zaslouzena za nadstandardni tuzemskou produkci. 70%
Ovládací panel