Poslední recenze (4)
Dokonalý voják (2017)
no no no no that is not what happened :]
Insomnie (2002)
originalnejsi byla ta prvni Insomnie
Žáby k zulíbání (2006)
tak jednicka byla super ale dvojka a trojka uz se mi moc nelibyly
no no no no that is not what happened :]
originalnejsi byla ta prvni Insomnie
tak jednicka byla super ale dvojka a trojka uz se mi moc nelibyly