Poslední recenze (90)
Duna: Část druhá (2024)
Pokud velká část diváků po dvou hodinách začne tahat z kapes mobily a koukat kolik je hodin, tak něco není dobře. To je zásadní nevýhoda když sedíte v poslední řadě. Nejlepší byla jednoznačně hudba, pak kamera, pak ..., pak herci a příběh. Logiku a časové souvislosti se nesnažte aplikovat, mohlo by Vám vyjít nekolikaleté těhotenství hlavní postavy. A pokud šéf silného rodu netuší, koho dceru si vzal za manželku, tak nezbývá než vzpomenout na slavného Cimrmana, který to dotáhl do dokonalosti.
Ruce v záruce (2022) (TV film)
Fakt jsem se snažil, ale bylo to nad moje síly. Mám uvěřit že managerka není schopná poslat sekretářku vyzvednout dárek a po úrazu si domluvit opatrovatelku? A Turci vedoucí obchodní jednání s ženou, to je tak maximálně vlhký sen lidí co nikdy v Turecku nevyšli z hotelu. Takže od cca 40. minuty netuším, jak to dál pokračovalo.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Viděl jsem to předevčírem večer. Po hodině jsem měl honiček plné zuby, po další jsem začal nenávidět režiséra a po další půlhodině jsem děkoval titulkům za vysvobození. Starý Indy byl super, ten tam nechal duši a nebál se ukázat reálné tělo starce. Klobouk dolů. Ale už po dvou dnech bych nedokázal odvyprávět detaily děje, pouze hlavní osnovu. Na rozdíl od jedničky. Režisér udělal sterilní film z velkovýroby. Neurazí, ale nic v divákovi nezanechá. Dokonce ani žádnou myšlenku. A závěrečná scéna s Archimédem na mě působila jako že už ani autor scénáře, ani režisér netušili, co dál. Škoda, ale utěšuje mě, že to mohlo být horší.