Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za koupání v krvi panen byla před mnoha staletími popravena hraběnka Bathoryová a s ní též tajemný Waldemar Daninsky. Nyní se tři přítelkyně vydávají za velmi nebezpečným dobrodružstvím po jejich zmizelých stopách. Podaří se jim je vypátrat, aniž tuší, co vše jejich probuzením k životu způsobí. (Chupacabre)

Recenze (15)

Mariin 

všechny recenze uživatele

Typický španělský brak, již devátý ze série o polském šlechtici-vlkodlaku Waldemaru Daninském, tentokrát v režii samotného Paula Nashy-ho (uveden jako Jacinto Molina). Poněkud překombinovaný scénář, ale pro diváka, který zcela vypne rozum, bohatá porce dekadentní zábavy, namíchaná snad ze všech ingrediencí žánru o vlkodlacích a upírech. Začínáme v 16. století, pak se ocitáme ve 20. století, kde se na plovárně tři emancipované lepé děvy rozhodnou vypravit se do Karpat pátrat po vlkodlakovi a Alžbětě Báthoryové. Převážná část film se vyznačuje koloritem gotického hororu a odehrává se téměř výhradně v noci (svíce, děvy v nočních košilích atd.), samozřejmě řada scén tu působí nechtěně komicky. Ačkoliv se má jednat o karpatský hrad, v celkových záběrech se ukazuje svérázný španělský kastel. Proti monstrům funguje posvěcený stříbrný kříž... ()

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Mezi zaryté fanoušky Paula Naschyho se neřadim, ale tohle je rozhodně "povinná četba" euro-hororu. V pořadí už deváté dobrodružství lykantropií trpícího Waldemara Daninského totiž v sobě spojuje hned několik žánrových ingrediencí. A to tak šikovně, aby si každý přišel na své. Takže kromě vlkodlaka, který při úplňku loví v okolí svého hradu nevinné oběti, tu máme krvežíznivou hraběnku Báthoryovou, její upírské služebnice a ještě jednu ohnilou zombie. Z filmu sálá příjemná gotická atmosféra, divák je politý kbelíkem umělé krve a unešen Naschyho hereckým i režijním umem. Samozřejmě vám nesmí vadit určitá naivita, vědomá nedokonalost a nechtěně vtipné momenty. Kdo však miluje tyhle horory ze staré školy, určitě neprohloupí. ()

Reklama

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Jedno z voľných pokračovaní španielskej hororovej série del Hombre Lobo, ktoré je vlastne crossoverom, keďže hlavný hrdina - vlkodlačou kliatbou sužovaný gróf Waldemar Daninsky si tu zmeria svoje sily s krivilačnou kontesou Alžbetou Báthoryovou, ktorá je tu pravda vykreslená ako zmŕtvychvstalá upírka s nadprirodzeným schopnosťami. Hororový divák tu nájde takmer všetko čo potrebuje k šťastiu - vlkodlaka, upírku a jej posadnuté pomocníčky, zotročeného zombíka, výbornú atmosféru, gotický nádych či pekné dievčatá a aj keď sa El Retorno del Hombre-Lobo čo sa týka špeciálnych makeupových efektov nemôže rovnať slávnejším a podstatne nákladnejším werewolf hororom z rovnakého roku The Howling či An American Werewolf in London, vsádza na osvedčenú masku vlčieho muža a charizmu Paula Naschyho a práve táto oldschoolovosť ho robí nesmierne príťažlivým. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Horrorová španělská hvězda P.Nashy na vrcholu sil! Ač ztvárnění vlkodlaka nedosahuje kvalit oscarové přeměny v Americkém vlkodlakovi v Londýně, výsledný dojem to nepokazí. Gotický horror přenesený ze středověku do současnosti se z valné části odehrává v Karpatech, a tak časový posun příliš nevadí. Z A.Bathoryové je upírka, Waldemarova služebná se jmenuje Mircalla a upíři vchází ke svým obětem bez pozvání. Poprava Waldemara připomene Masku démona, vzkříšení hraběnky pak znovuoživení Ch.Lee - Draculy. Jeden fajnový odkaz za druhým... a španělsko italská hudba se v několika scénách rozezvučí temnými tóny z Tenkrát na západě...Příjemná kamera dokáže vykouzlit působivé obrazy příchodu upírek i rozklad a zkázu bez - zaplaťbůh - počítačových efektů. Bouře burácí, v kulisách středověkého hradu plápolají pochodně, vedle rudých závěsů na zdech visí obrazy H.Bosche a v katakombách v podzemí se probouzí cosi velice temného. Horrorový mix vychází na jedničku! Jen by mě tak zajímalo, zda se z Karen stal nakonec vlkodlak, či ne? ()

Pitryx 

všechny recenze uživatele

Zase musím dát dvacítku za to, že to v podstatě nemělo hluché místo. Ne, že by zde nebyly dialogy, ale skoro všechny někam posunuly děj, nebo něco vysvětlily. Ale jinak je to dost podprůměr. Snad i proto, že je to v podstatě stále o tom samém. Daninskymu rozhodně prospěla změna vizáže. Dám za to desítku, a ještě jednu za hudbu. Hlavně za tu ke konci, kdepak jsme jen ten motiv slyšeli? Čímž má film sice čtyřicet, ale podruhé opravdu netřeba. ()

Galerie (15)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno