Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh Milady de Winter začíná ve šťastném dětství Charlotty Backsonové, která vidí na vlastní oči, jak jsou její rodiče zavražděni katolickými fanatiky, které poslala její vlastní babička Jeanne de Breuil. Malou Charlottu ušetřila, ale dala jí do kláštera na převýchovu. Malá Charlotta jí slibuje, že ji jednoho dne zavraždí. K útěku z kláštera pomůže dospívající dívce kněz, kterého svede a opustí. Sňatek s hrabětem de La Fere trvá jen několik měsíců, do té doby, než hrabě, později královský mušketýr Athos, objeví náhodou na rameni své manželky znamení, které kat vypaluje prodejným ženám. Jako zázrakem Charlotta přežije pomstu svého manžela a prchne do Anglie, kde se stane lady de Winter. Lord však poměrně záhy zcela nečekaně zemře. Do Francie vrací Milady de Winter její touha po pomstě. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (15)

Faidra 

všechny recenze uživatele

Jeden za všechny, všichni zdrhejte! Protože Francouzi se, jak to tak vypadá, definitivně pomátli a przní vlastní poklady tak, že by se od nich američtí scénáristé vzdor dlouhé praxi v přeorávání nejen evropské literatury a historie mohli lecčemu přiučit... Jedině snaha o naplnění starořímského audiatur et altera pars (nechť je slyšena i druhá strana) předvedením veleznámého příběhu i z opačné strany se dá Milady přičíst k dobru, protože pomatené podívané s "herci," které nejspíš v rámci potírání nezaměstnanosti přitáhli na place rovnou z pracáku (snad jen ten Guillaume má coby Athos jisté charisma, zatímco jeho sestra tady vypadá tak příšerně, že by kterýkoli jiný d'Artagnan než ten otrapa, kterého vyhrabali speciálně pro tuhle zhůvěřilost, musel urazit hodně lahví hodně špatného vína, aby ji třeba jenom plácnul po zadku) jinak nepřinesou body ani výprava a kostýmy a musím dát zcela za pravdu uživatelce jatamansi, protože zatímco jindy tiše závidím herečkám, že mohou dík rolím v historických filmech i v dnešní době nosit takové ohozy, to, co visí na hlavní představitelce, bych na sebe nenatáhla, ani kdyby druhá alternativa zněla, že musím projít centrem Prahy oděná jen svým přívěskem na krku. Doporučit se dá jedině v případě, že a/ oplýváte masochistickými sklony, na které důtky a pouta nestačí, b/ potřebujete se z nějakého důvodu přesvědčit, že bolehlav, blín a belladonna are the girl's best friends. ()

seba odpad!

všechny recenze uživatele

Proboha. Francouzi si sami zničili svoji národní klasiku a Alexandr Dumas se musí v hrobě obracet. Jakákoli verze Třech mušketýrů (počítaje v to i animáky, českou interiérovou i americkou verzi s Charlie Sheenem) je o tisíce procent lepší. Francouzům zřejmě došli herci, protože to co se vyskytovalo v tomto filmu bylo děsné. Počínaje Milady a D´Artagnanem a kardinálem a Athosem konče. Fuj, nikdo se prosím v zájmu vlastního zdraví nedívejte. ()

Reklama

PaRi odpad!

všechny recenze uživatele

Měl by existovat paragraf za prznění klasika, obzvláště když se už nemůže bránit! A sazbu bych dal tak 5 let na tvrdo, nebo mnohamilionovou pokutu! Milady je naprostá příšernost. Je to céčkový film. Nechápu jak něco takového může koupit Česká televize (odvysílala 16. 5. 2008, naštěstí před půlnocí), a ještě utratit nemalý obnost z peněz koncesionářů za dabing. ()

Crocuta odpad!

všechny recenze uživatele

Další z nesčíslných variací na "mušketýrské" téma, tentokrát hodně nepovedená a to zejména díky mizernému obsazení. Herci jsou špatní bez výjimky, ale i při vší té ubohosti "vyniká" mimořádně odpudivá a nesympatická představitelka titulní role, jejíž ochotnický výkon přebíjí pochybné zjevy v ostatních úlohách. Arielle Dombasle je vskutku podivuhodná osobnost a zájemcům o dno jakékoliv filmařiny doporučuji především její autorský počin "Volání ráje" - to se pobavíte :-))). ()

jatamansi odpad!

všechny recenze uživatele

Tak při tomhle se musel Dumas v hrobě obracet, to je snad nejhorší něco a la Tři mušketýři, co jsem kdy viděla. Nevím, co bylo horší, jestli děj, nebo herecké výkony. Arielle Dombasle snad ani neumí nic než nyvý sexy pohled a našpulenou pusu, přičemž jestli ty rty jsou pravé, tak já jsem muž. No, a co se v tom filmu naplivala po všech, kdož jí něco provedli, za to by se nemusel stydět hospodský štamgast. Constance byla mimořádně nepůvabná, a to je eufemismus.Mušketýři byli jak vlastní karikatury, snad jedině Athos ušel. D´Artagnan by potřeboval umýt vlasy, a ani by to nemusel být šampon z reklamy. Vyřádila se návrhářka kostýmů, černobílá kreace s hlavou obalenou závojem, co měla milady na zahradě, tak to jsem ještě neviděla. Podobně jako plastový kryt při šermu. A límec, který vypadal jako by jí někdo na hlavu narazil rám od obrazu nebo zrcadla to jen korunoval. Pak už jsem to brala rychloposuvem, co se bude dít, ale nic. Autora hudby si ani nepamatuji, jen v závěrečných titulcích ani nepřiznali vykrádání Vivaldiho. Komentář delší než u mých super filmů, ale rozohnilo mne to. Rozhodně ztráta času, fakt jen kvůli zářezu do pažby. Daniel Olbrychski asi hodně potřeboval peníze. ()

Galerie (20)

Reklama

Reklama