Režie:
Peyton ReedScénář:
Jay LavenderKamera:
Eric Alan EdwardsHudba:
Jon BrionHrají:
Jennifer Aniston, Vince Vaughn, Jason Bateman, Jon Favreau, Vincent D'Onofrio, Joey Lauren Adams, Ann-Margret, Peter Billingsley, Judy Davis (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Brooke a Gary se do sebe zamilovali a koupili si byt, ve kterém chtěli žít šťastně až do smrti. Mohli by, kdyby se záhy nezačali nenávidět. Záminkou pro ukončení jejich společného života se stala jedna z mnoha banálních partnerských hádek. Problémem je, že nádherný byt, který si pořídili, patří oběma a ani jeden se z něj nechce vystěhovat. Když jejich hádky dosáhnou vrcholu, přítel jim doporučí, aby byt prodali. Uplyne pár měsíců po rozchodu a oba se náhodou setkají na ulici. Vymění si pár zdvořilostních frází a opět se rozcházejí. Jejich pohledy se střetávají a lehké úsměvy v jejich tvářích hovoří za vše - vzájemná náklonnost ještě nevyprchala. (TV Nova)
(více)Videa (1)
Recenze (363)
Rozchod! tvoří spolu s filmem Až tak moc tě nežere dvojku nedávno viděných filmů, z nichž u obou oceňuju poměrně reálné zobrazení partnerských vztahů a myšlení obou pohlaví. U Rozchodu je navíc netypické to, že to není ani náhodou běžný romantický film, a tak i konec není tak úplně to, co bychom čekali. Jak jsem řekla - reálné zobrazení vztahu a jeho úskalí, to je to, v čem Rozchod! jako film vyniká. Plus je zde jedna z mých oblíbených sympatických hereček Jennifer Aniston, takže to taky filmu přidává. ~(3,9★)~ ()
Pokud mám být upřímná, tak z celého „Break Up“ mě nejvíc potěšil nezaměnitelný hlas Joey Lauren Adams, tenhle křaplák zbožňuji od „Hledám Amy“. A jestli role Vince Vaughna měla být protivný Gary, zaslouží pochvalu, protože dlouho mě někdo tak neštval. Brooke tu jsem zase naprosto chápala v citrónovém konfliktu. Ono se to pánové těžko vysvětluje, ale pokud máte jediný úkol a to koupit 12 citronů a přinesete pouze 3 s tím, že si myslíte, že to bude stačit, tak .... v takových a podobných situacích i já zapomínám na své dobré vychování :- ). Ale jako celek nic moc. Kdepak neopakovatelné a nezapomenutelné naschvály jsou jen ve Válce Roseových. ()
Stejně jako tenhle film je i život je někdy hořký, někdy vtipný, někdy všední. Spousta scén je opravdu ze života a výborná dvojka Vaughn-Aniston mu dodává nejen správnou štávu, ale také životnost. Zkrátka film od kterého jsem nic nečekal, a od kterého jsem dostal vrhovatě zábavy na téma partnerského soužití a vrchovatě situací u kterých jsem s usměvěm souhlasně pokyvoval hlavou.. ()
Nějak mi k tomuhle filmu nepasuje ten žánr komedie. Romantický film to je bez pochyby. Samozřejmně nějaké ty vtipné scény se zde najdou ale je jich minimálně a nejsou takové, že bych se vyloženě smál až nahlas. Krásná Jennifer Aniston a sympaťák Vince Vaughn, který mně potěšil, protože ve filmu hraje GTASA, vytovořili dvojku, která se k sobě skvěle hodí. Pro mně osobně je tento film něčím zajímavým, jen nevím čím. Něco takového jsem ještě neviděl. Docela se mi líbilo, že se na konci nekonal žádný happy-end. Taky nemůžu říct, že bych se celých 105 minut nudil. To rozhodně ne!! Zhruba těch 105 minut jsem ztrávil v celku příjemně! ()
uplne priemerna komedia lakajuca ludi na jenifer aniston a vince vaughna, avsak vince je jednoznacne lepsi (hoci im to obom sekne ako dvojici), anistonova je len pekna a to je pre mna velmi malo. napad o rochode a naslednom boji o byt bol pretaveny len do podpriemeru a vedel by som si to predstavit aj v lepsom prevedeni, viac vtipkov atd., no ale film je jednoznacne len o nalakani ludi, takze dilo se nekona, nuda jo. ()
Galerie (79)
Zajímavosti (10)
- Původní závěr se nelíbil divákům na testovací projekci, a tak herci museli zpět před kameru. Podle zákulisních informací snímek nakonec nekončí příliš odlišně, jen se přepsalo několik scén. (imro)
- Jennifer Aniston a Vince Vaughn získali na Teen Choice Awards cenu za Nejlepší chemii mezi herci. (imro)
- Rozchodová komedie stála Universal 52 milionů, a už během prvních třech dnů promítání (2. – 4. 7. 2006) vydělala na první příčce neočekávaných 39,1 mil. dolarů. Celkový obrat se v USA vyšplhal na 118,7 milionu. (imro)
Reklama