Obsahy(1)
Jeden z filmů oceněných roku 2009 v Cannes.
Krátký a jednoduchý film o komunikaci mezi dvěma lidmi z dvou kanceláří přes ulici.
Film o tom, že najít lásku nemusí být tak těžké, jak se zdá, a že vaše láska může být jen kousek od vás...
(Badmaniak)
Recenze (219)
novoten: "500 dní s cedulkou...". - Ze vzdálené kanclářské budovy je to opravdu celá Zoe... Tom Hardy: "Roztomilé, ale možná až moc jednoduché. Něco ve stylu "jak by vypadalo seznámení dvou duší optikou pětiletého dítěte". Nic proti upřímným emocím, ale z té cukrové vaty okolo se mi cukají koutky..." - Pravdu díš... ()
Zbožnujem takéto kraťasy. Výstižné a zo života. Kto z nás mužov toto nikdy nezažil? Opýtať sa? Neopýtať? Ako sa opýtať? Ako sa pri tom tváriť. Film rozpráva ako neverbálna komunikácia (chat) môže prerásť aj do niečoho silnejšieho. Film o tom, že človek v meste nemá byť sám (Elán xDD). Film o tom, že aj do nudnej práce sa dá tešiť, ak tam na vás niekto čaká. ()
sladká milá prkotinka, pekný nápad. Tváriť sa pri takýchto "jednoaktovkách" ako prísny kritik by bolo trápne, takže jasných 70-80% ;) ... pri prvom zábere na dievča som videl Zooey Deschanel. už som myslel že to bude nejaký "epilóg" k výbornému filmu "500 dní se Summer" :).... p.s. pridávam sa ku komentáru od yenn :D ()
O tom, že krátkometrážní snímky můžou být hodně silné, mě přesvědčila série The Hire (IMHO nejsilnější jsou The Powder Keg a můj nejoblíbenější The Follow). A Signs není výjimka. Na ploše 12 minut rozehrává něco, co mě fakt zasáhlo a nadchlo. Myslím, že se tohle stane mou stálicí, stejně jako některé díly z The Hire. ()
Asi som z inej planéty. To čo toto bola chujovina. Prečo by som sa mal 12 minút dívať na nejakého žaluďa. A to tento snímok presvedčil Stallona aby angažoval Hughesa do Exp 3. Za a) je to úplne off topic a za b) je to nuda. Herecky slabé (minimálne ten chalan) a režisérsky jednoducé. Nezachytil som tam žiadne zaujímavé zábery. 1* za nápad. A čo na tom ostatný vidia? Skutočne si to zaslúži po päť hviezd? ()
Galerie (1)
Photo © IndieFlix
Zajímavosti (1)
- Film byl natočený k propagaci značky Scweppess, Patrick Hughes to na svých stránkách sám píše. (Akesha)
Reklama