Obsahy(1)
Svět se změnil. Lidé se změnili. A s nimi i emoce. Kdo není on-line, ten neexistuje. Internet nabízí vše. Každý může být kdykoliv kdekoliv. Je nás tu spousta a stačí jen málo, abychom se znali všichni navzájem. Proč mít tajemství? Nač nám jsou vzpomínky? A k čemu vlastně slouží emoce? Známe ještě to slovo? Budoucnost nebo přítomnost?
V krátkometrážním filmu Status On-line je naštěstí tento popis zasazen do budoucnosti, kdy se odehrává i příběh mladého páru Andrewa a Jessicy. Oba jsou také omámeni digitálním světem, ale souhra náhod zapříčiní, že si Jessica vzpomene na své dětství, procitne a zatouží navštívit své oblíbené místo, knihovnu.Neváhá, a přivede Andrewa na toto tajemné místo plné starodávných knih. Když však vstoupí netuší, že i zde může číhat nebezpečí jménem on-line. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (20)
Na aktuální téma, technicky zvládnutě, vypravěčsky ale ještě ne úplně vyzrále. Snaha zaujmout diváka "čímsi víc" je evidentní, ale trochu kulhá propojení postulátu o naší realitě s tím, co se nám autor svým filmem snaží říct, respektive s tím, na čem nám to ve svém filmu ukazuje. Jinak gratuluji k získání Anny Stropnické, její "na okraji záběru" měnící se výrazy jsou nejsilnějším prvkem tohoto hlavní myšlenkou možná trochu konvenčního snímku. 70% s v podstatě výhradně pocitovými subjektivními výhradami. ()
Námět s líbivým, vděčně aktuálním námětem a zdařile profesionálním (děkuji za HD:) zpracováním. Které je však v tom největším a viditelném "rozletu" brzděno kratičkými sedmi minutami dané stopáže. Což je škoda. Kdyby byla jen o trochu delší, výsledek by byl ještě mnohem lepší. Snímek je v podstatě beze slov. Obsahuje veškerou digitální a futuristickou dokonalost zabalenou do stálého chladu světa budoucnosti. Do světa bez emocí, kde už lidé existují pouze jako technická součást a vyrobení "otroci" jednoho obrovského, rostoucího a nezastavitelného soukolí, které si kdysi sami, před dávnými léty vytvořili... ()
Z Karla Antonína možná v budoucnu něco bude. Snímek samotný ale bohužel až moc sází na jednoduchost a vizuální poutavost, což se mi u daného tématu jeví jako velmi nešťastné rozhodnutí. No a abychom to zakončili pozitivně, z Anny Stropnické možná v budoucnu taky něco bude. Minimálně charisma na to má. ()
iProducts antireklama. Sdělení krkolomné – takhle se k sociálním sítím staví kdekdo a beztak tam sebe sdílíme všichni – ale parádně natočené. Žádné home video. Profesionální kamera s výbornými filtry, skvěle nasvícené prostředí. Na člověka ve věku mé mladší ségry velmi dobře odvedená práce. Jen to chce buďto povyrůst, anebo být ještě o něco chytřejší. Takhle je ta bílá maska až moc velký kýč. ;-) ()
Společensko-kritická látka (trávíme moc času na internetových sociálních sítích oddělujících nás od skutečného života, skutečných přátel a těch správných zážitků) je zpracována jako takový mix osobní výpovědi a moderní verze pohádky o Šípkové Růžence, která byla zakletá do Facebooku. Trochu zjednodušující, sympaticky naivní, moralizující, pohádkové a řemeslně výborně zvládnuté. Na sedmnáctiletého režiséra i věk ostatních členů týmu výborný výkon. Jessica měla hezký účes. Z podobného ranku, ale vyspělejší: Sight ()
Reklama