Reklama

Reklama

Wu xia

  • Hongkong 武術 (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Liu (Donnie Yen) je výrobcem papíru v období dynastie Qing a vede jednoduchý život s manželkou Ayu (Tang Wei) a jejich dvěma syny. Do jejich odlehlé vesnice přijde detektiv Xu (Takeshi Kaneshiro), který vyšetřuje smrt dvou banditů během loupeže. Xu rychle zjistí, že to nebyla obyčejná zpackaná loupež. Jeho houževnaté dotazy vynášejí na povrch temné tajemství Liuovy minulosti, která ohrožuje nejen jeho rodinu, ale i celou vesnici. (LordMovie)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (65)

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

K filmu jsem měl veliké předsudky ( Nemám rád Wu xiu, dlouhá stopáž a historický podtext na mne nedělá velmi lákavý dojem) ale! klobou dolů, je to vážně pecka. Ve filmu se sice nachází pouze 4 souboje, ale za to dlouhé (5 minut) choreograficky dokonalé s precizní kamerou, dech beroucím vizuálem a úžasnými detaily. Hleděl jsem s otevřenou tváří, jak stylově Peter Chan si s kamerou pohrává a divák dostává vskutku spektakulární a nevšední zážitek i díky bravůrnému Donnie Yenovi. Potěší i role inteligentního detektiva Takeshi Kaneshira, který naopak vyráží dech svou chytrostí a rafinovaností. Dialogy, průběh děje a zvraty až neobvykle solidní na akční film. Užil jsem si to na 90%. ()

MaedhRos 

všechny recenze uživatele

Mencius věřil, že člověk je ze své podstaty dobrý. Mistr Xun tvrdil, že člověk je z podstaty instinkty puzené hovado, a to dobré a ušlechtilé se mu musí vlámat do hlavy. Liu a Xu zastupují dva protikladné principy - a v tom, jak se jejich cesty a cíle střetávají, aby nakonec našly společné (a přece dvojí) vyústění, je (myslím) třeba hledat klíč k tomu, o čem že Wu xia (a Xuovo vyšetřování) nakonec vlastně je. O obecný konflikt mezi menciovským optimismem a xunovským pesimismem (či pragmatismem, chcete-li) a morální konflikty z něj vyplývající, o cestu k individuálnímu vykoupení a kolektivní harmonii, o člověka a o lidi - o to jde. Téma nikterak nové a otázky už tolikrát položené a zodpovězené na tisíc různých způsobů (mj. pravděpodobně i v Cronenbergových Dějinách násilí, jež jsem doposud neměla to potěšení zhlédnout, a jichž je Wu Xia volným remakem) - jenže Wu Xia je záležitostí natolik stylisticky vytříbenou, že dosucha vyždímanému tématu dodává neuvěřitelnou porci čerstvé šťávy. Chan využívá filmový jazyk s účelností a elegancí, z nichž jsem se od začátku až do závěrečných titulků tetelila blahem. --- Palec nahoru a doufám, že aspoň v rámci nějakého toho filmového fesťáku to tu proběhne na velkém plátně. EDIT: Po zhlédnutí Dějin násilí (super biják, mimochodem) můžu jen potěšeně konstatovat, že z toho Chan udělal svůj film a kupodivu vlastně i na trochu jiná témata... ()

Reklama

Dever 

všechny recenze uživatele

// Distribútor: We Distributions, Lark Films Distribution // Koniec filmu je síce pritiahnutý za vlasy, ale to je tak jediná vec, ktorú môžem skritizovať. Bojové scény sú zvládnuté elegantne, veď niet sa čomu diviť, keďže ide o Donnie Yena. Milo ma prekvapil dej filmu, ktorý bol možno jednoduchý, ale rozhodne bol zaujímavý. No a tiež nemôžem zabudnúť na prostredie, pretože bolo úžasné. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

JAK MOHL NEOZBROJENÝ PAPÍRNÍK PORAZIT TRÉNOVANÉHO ZABIJÁKA?....... /// A taková to byla spokojená rodinka...., jenže jediná možnost, jak odstranit minulost je smrt! (Jenže umřete, když jste kurevsky dobrej bojovník...) Podle zásady - ,,každej dobrej skutek musí bejt po zásluze potrestanej“ – pátrá detektiv po minulosti Liu Jin xia. KDO JSI? CO JSI ZA ČLOVĚKA? V první hodině jeden souboj. Skvělej! Choreo, ve kterým Donnie dokáže vést bojovníky tak, že ublíží sami sobě. A pak ten detektiv ctící zákony. Do posledního písmenka, i kdyby to měla vodsrat jeho rodina, i kdyby šel proti zákonům v přírodě, i kdyby ....prostě je takovej, no. A v tom je problém. Já říkám: ,,debilní, negativníma emocema nabitej příběh, plnej debilních lidí, kteří mě serou“. No a co, že to tak chtěli?! Vedle toho mi chlápek, kterej nejde zranit mečem připadá naprosto normální! Můžu si dovolit napsat o filmu s D.Yennem, že je debilní? Zkusím to... JE TO DEBILNÍ !!! Já totiž zas až tolik v sílu blesku nevěřím! (To jste mě zas vytočili vy kluci šikmooký!) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Nechápu, nač chce manželka používat rybí měchýř. 2.) Můj život je plnej výrazů jako: ,,Meridián Žen-jing; Šan-čung; Tchient...“. Léčím totiž své tělo a charakterové vlastnosti navzájem. 3.) Chci ve filmu hledat víc, než o čem je film a proto mi čtyři souboje stačí. 4.) Thx za titule ,,Lagardere“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ * ()

Ketri 

všechny recenze uživatele

Omlouvám se, že tento text přikládám mezi seriózní komentáře, ale opět musím dementovat výroky uživatele verbala. Nicméně, na úvod se sluší poděkovat sponzorům: "Děkuji skokanovi měsíce za 100% nárůst návštěvnosti mého profilu, podpora nezávislé a alternativní kultury je v dnešní době komerce opravdu záslužným počinem". A nyní se již budeme věnovat tématu. Tedy, místní obdivovatelka (to jako já) nikdy nelže (občas o svém věku, ale to sem nepatří)! Při natáčení tohoto filmu nebyly porušeny žádné zákony, natož ty fyzikální a ani nebylo zraněno žádné zvíře. Každému malému školákovi je jasné, že jablko nemůže produkovat žádné čchi, tedy jeho pád na zem je naprosto nevyhnutelný a definitivní (tedy bez možnosti samovolného návratu na větev). Největší nebezpečí však spatřuji ve verbalově naprosto mylné hypotéze, že k upadnutí prdele nepřítele je potřeba zabodnout akupunkturní jehlu přesně 4,826 mm pod šesté žebro. Zde se projevuje naprostá neznalost přínosné normalizační pohádkové literatury, neboť ta zcela správně uvádí, že k upadnutí prdele je třeba odšroubovat šroubeček. Tedy, nechť tento komentář poslouží zmateným a váhajícím, které by, nedej bože, verbalův text od sledování odradil. Nedejte se zviklat západní imperialistickou propagandou! Podívejte se na film! A na závěr, nelze jinak, než opět poděkovat sponzorům. Děkuji. ()

Galerie (88)

Zajímavosti (3)

  • Akční režii na filmu dělal Donnie Yen. Kredit akční choreograf sdílí Yan Hua a Kenji Tanigaki. (Rominator)
  • O bojovou choreografii se postaral Donnie Yen, představitel Lia. (ČSFD)
  • Snímek je přepracováním grafické novely "A History of Violence" z roku 1997 autorů Johna Wagnera a Vincenta Lockeho. (Conspi)

Reklama

Reklama